• Anonym (skruvad skalle)

Otrohet med hångel, om spooning och trekanter.

Är 48 och tillsammans med samma fasta kvinna i 23 år. Jag är extremt social och öppen, oblyg med ett "högstatus" arbete där jag varit borta veckovis. Frugan något år yngre, arbetat samt tagit hand om hem och barn. Hon ser bra ut men osocial och privat.
    Jag har en del snedsteg bakom mig samt ett längre förhållande med en yngre tjej. Min rektion när det tog slut var inte vad jag förväntade mig, KAOS. Insåg att jag måste separera då jag omöjligt kan älska min fru.
    Berättade INTE om mina förhållanden och chockad fru bokade några terapitimmar.

Terapeuten sa att om jag fantiserar om min fru när jag ibland har min "egna tid" framför datorn så älskar jag henne!!!  
    Det gjorde jag även ibland när jag var med de andra kvinnorna..!!

Det har gått ett år, min fru har öppnat upp sig. Vi pratar om trekanter, lesbiska lekar och jag har hållit mig på mattan.
    Sexet har väl alltid varit bra med filmer (se ovan) och leksaker. De dagliga har fungerat. Mitt bekymmer är att jag inte litar till 100% på henne. Var det tvunget att gå mot skilsmässa för att hon skulle öppna upp sig eller...vad hände med alla tidigare år..??!!

Saken är den att jag inte vill hångla eller skeda med henne, önskar verkligen att jag ville göra det.
    Jag vill kunna gå in bakom henne när hon står vid diskbänken och nafsa henne i nacken men det tar emot..??

• Svar på tråden Otrohet med hångel, om spooning och trekanter.
  • Anonym (Variation)

Låter som att du tröttnat på att ligga med samma gamla kvinna. Vi män behöver variation ibland. Jag kan rekommendera tjänsteresor med sexköp som utlopp. Då blir inga känslor inblandade och ingen blir sårad. 

• Anonym (genom dig själv känner du andra)

Du låter som min man, och jag brukar säga att genom sig själv dömer han mig. Jag är dock inte som han, jag har aldrig ljugit, aldrig gått bakom ryggen på honom. Han har, och har uppenbarligen fortfarande de tankarna, så han kan omöjligen tro på att jag inte är likadan. Hans problem, inte mitt.

Svar på tråden Otrohet med hångel, om spooning och trekanter.