Ser honom inte på det sättet mer
Hej
Jag har varit tillsammans med min kille i ca 1,5 år. Han var först sexuell, men sen försvann all hans lust. Han pratade inte om det direkt utan jag fick förtvivlat försöka och få nobben länge. Försökte prata men det gick inte. Till slut erkände han då att han inte hade lust men att det inte handlade om mig, utan stress och depression. Sen dess är inte sexliv något naturligt för oss utan det var bara naturligt första typ två månaderna... vi har sex sällan. Jag har gråtit mig igenom många nätter.....
Men. För kanske 3-4 månader sen, så slutade det göra ont. Det var helt okej. Fort utvecklades det till att vara bekvämt att vi inte hade sex. Det hela eskalerade till att jag inte ser honom som en sexuell person alls och tänder inte på honom. Det känns faktiskt lite konstigt att kyssas. Nu när jag inte alls vill så börjar det göra ont i honom. Som jag längtat efter vilja från hans sida! Men nu har ju inte jag känslan kvar för sex ??
Jag undrar. Tror ni att det går att få tillbaka????? Har ni varit med om något sånt här?? Vad gör man? Jag har försökt att låta mig själv vara ifrån hans närhet, det hjälper inte. Jag har försökt liksom kyssas och sånt fast jag knappt vill men det hjälper inte heller. Vad ska jag göra?
Och ja. Jag älskar honom djupt.