Friger skrev 2020-08-28 17:43:23 följande:
Jag tror du har rätt. Jag är inte särskilt emotionell men det är ofrånkomligt att jag kom att gilla en del av tjejerna jag träffat. Att fortsätta utveckla dessa förhållanden hade säkert inte varit bra.
Jag sökte i början på det vanliga sättet. I praktiska termer gick det bra. Jag hade inga problem att få kontakt med tjejer. Men det blev lätt för personligt. Jag gick på dejter med tjejer som inte visste om att jag var upptagen. Det var spännande och roligt men det en del tokigheter och upprörda känslor.
Nu söker jag uteslutande kontakter som är av två olika slag. Det ena är det förbjudna och spännande som är det som jag kommit att föredra, den där kicken du beskriver. Det andra är vanligt sex men inte via dejting-vägen.
Jag träffade en man som dig, han var charmig och extremt intresserad. Jakten var hans grej. Jag var hela tiden tydlig med vad jag ville ha och att det inte var samma som vad han ville. Han hörde mig och förstod, men fortsatte jaga. Jag trivdes med uppmärksamheten. Det var länge sedan jag träffade någon som såg mig och som jag kände attraktion till.
När Jag tillslut mjuknade och han fått vad han ville så var jag ointressant. Så sjukt onödigt! Lämnade mig bara med sämre självkänsla, men jag antar att det var det han ville - besegra och straffa.
Jag skugglägger ingen och skulle aldrig skapa ett drama. Men tänk dig för, det du sysslar med kan faktiskt skada andra oskyldiga. Bättre om du håller dig till och vara tydlig med att du endast söker sex på rena sex-sidor och är ärlig om premisserna (eller så tar du tag i ditt destruktiva beteende).