Har du legat med någon första gången ni träffades?
Har du legat med någon första gången ni träffades? Var det början på en relation, eller ett one night stand?
Har du legat med någon första gången ni träffades? Var det början på en relation, eller ett one night stand?
Japp, fyra gånger tror jag. Två träffade jag inte fler gånger, de andra två knullade jag ett par gånger till.
Ja, en gång när jag gick i 9:an. Vi hade en vikarie i engelska som klädde sig utmanande och hennes jättebröst gjorde att jag inte kunde koncentrera eller tänka på något annat än att få känna på dem. Efter lektionen bad hon mig stanna kvar eftersom hon behövde hjälp med något. Hon tog inte bara min oskuld den eftermiddagen utan hon gav mig också den skönaste stund jag upplevt i livet.
Såg henne aldrig igen...trots att det gått många år kan jag inte glömma henne.
Nej. Jag är väldigt intresserad hur tankegången går.
Nej. Jag är väldigt intresserad hur tankegången går.
Hade ingen av er haft sex innan dess alls?
För annars kunde det ju blivit livets besvikelse...
Ja det har hänt ett par gånger.
Med första killen det hände, sågs vi aldrig mer.
Andra killen är jag numera gift med sen många år. Två barn har vi också.
Det är du verkligen inte. Och vore du det, mot all förmodan, skulle du inte ha tillräckligt med kapacitet att förstå. Det är verkligen så simpelt.
Har haft ett ONS. Det var ingen tvekan heller om att det var just det, vi träffades ute. Den enda andra jag har haft sex med snabbt är min man, det var andra dejten, men tredje gången vi träffades.
Ja det har ja, båda var nyblivna singlar, träffades under ett par veckor och hade sex varje gång vi sågs, cirka 10 gånger det var en härlig tid.
Ja, med en kvinna. Det var inte planerat från min sida då jag inte förväntar mig sex på första dejten. Men hon överaskade mig och vi körde oskyddat (jättedumt) sen träffades vi som kk i 3 månader efter det.
Ja, varför vänta om det ändå känns bra?
Jag och min man träffades på krogen, hade sex efter 2 timmar. Nu har vi varit tillsammans i 15 år och gifta i 9.
Aldrig legat med någon första gången vi träffades - om man inte räknar med rena sexträffer med kvinnor man träffat online (i så fall två gånger). Jag hade iofs ett ONS med en tjej en gång efter en fest, men vi hade träffats förut ett par gånger med gemensamma vänner så vi kände varandra lite redan. Har aldrig taggat upp någon på krogen, är alldeles för blyg och alldaglig till utseendet.
Visste inte riktigt vad jag skulle välja då jag har gjort/varit med om alla 3 svarsalternativ som ges....valde tillsist den med relation för det var så jag mötte min man. Har aldrig känt att sex är något att vänta med eller något en bara kan dela med speciella människor. För mig är sex skönt och förbannat kul så har alltid kört på när jag klickat med någon. Sedan kan det givetvis upplevas annorlunda när jag är med någon jag har känslor för men då är det pga den människans närvaro inte själva sexet. Så funkar jag men förstår såklart att andra känner annorlunda.
Flera av alternativen.