• roxylady

Inte gått med samlag varje dag, nu varannan. Utslag på ÄL idag. Help!

Hej där!
    Jag fick idag utslag på mitt ÄLtest. Det har inte gått på tidigare 3 försök att ha samlag varje dag. Nu kör vi på varannan. Nu är det så att ÄL kom en dag tidigare än beräknat. Är det dumt att göra något idag när vi hade sex igår? Ägget kan ju släppa i natt då jag fick utslag vid 12:00 idag.

• Svar på tråden Inte gått med samlag varje dag, nu varannan. Utslag på ÄL idag. Help!
  • Tiaran

Hej,

Vi har försökt bli gravida i 11 månader, ännu inte fått ett positivt resultat.. Vi har dock legat varje dag under ägglossningsdagarna "för att inte missa".. Börjar fundera på om man ska prova varannan också nästa gång..

• roxylady
    Tiaran skrev 2020-09-03 21:18:22 följande:

Hej,

Vi har försökt bli gravida i 11 månader, ännu inte fått ett positivt resultat.. Vi har dock legat varje dag under ägglossningsdagarna "för att inte missa".. Börjar fundera på om man ska prova varannan också nästa gång..

Vi har inte lyckats med varje dag runt ÄL heller. Så vi testade varannan nu. Ja testa, det sägs ju kunna öka lite i antal iaf. Hoppas det tar sig för er snart! Är den er första?
  • Tiaran

Hej,

Ja det är vår första så vi längtar verkligen..

• roxylady
    Tiaran skrev 2020-09-10 16:46:52 följande:

Hej,

Ja det är vår första så vi längtar verkligen..

Tiaran skrev 2020-09-10 16:47:15 följande:

Är det er första med?

Åh förstår det, är ju så spännande resa :) Men så jobbigt med alla dessa försöken :( Nej det blir vår andra om vi lyckas någon gång igen.

Svar på tråden Inte gått med samlag varje dag, nu varannan. Utslag på ÄL idag. Help!