• Emilian2018

Siktar på barn 2022!

God morgon alla finisar! 

Som rubriken lyder så är detta en tråd för oss som siktar på barn först om 2 år,
    om det finns fler än jag och min man som gör det så skriv gärna här {#emotions_dlg.flower}
    Jag kan ta en snabb presentation kring det. Vi står mitt i arbete och husrenovering inför försäljning! Så vårt hus som vi lever i idag vill vi sälja framåt våren, sedan mellanlanda i en lägenhet någonstans och efter det köpa vårt nya hus Skäms Därför tänker vi att barn 2022 är mer passande en 2021. 

Jag har lite funderingar redan nu med tanke på att det står Såå olika beroende på vilken sida man klickar sig in på.. Men folsyra? När och hur mycket innan man blir gravid? Andra tillskott som är bra? Hur tänker ni som planerar barn 2022? Finns det fler som gör det? Eller är vi ovanligt långdragna planerare Tungan ute 

• Svar på tråden Siktar på barn 2022!
  • nellibell

Börja med folsyra och övriga vitaminer redan nu! Skadar ju inte ;) Träna och förbered kroppen, bli stark 

Vi planerar barn till 2022, graviditet slutet på 2021! Jag tar examen till sommaren och har vääääntat på att utbildningen ska ta slut så vi kan börja! Så skönt att ha framförhållning <3

• Anonym (2)

Vi!hoppasattettlitetapsyskonanländertilljanuari2022:)

• Anonym (2)

Anonym (2) skrev 2020-12-04 22:21:05 följande:

Men gud vad hände med mitt svar :P aja. Vi planerar också en liten en till januari 2022, ett litet småsyskon! Hoppas vi lyckas pricka in det! Annars är det välkommet när som helst där efter såklart :)
  • Anonym (EO)

Åh vad glad jag blev av detta inlägg!! :) Här är en till som siktar på barn 2022!

Jag och min kille har bestämt att vi slutar med ppiller slutet av februari. Sen efter det tar vi det lite som det kommer om allt känns rätt. Min kille ville vänta med barn då han ska bygga hus 4 timmar bort från oss under 2021. Han vill att vi väntar och vill inte ha en jätte gravid tjej under tiden han är borta. Då kom vi överens att jag slutar med ppiller i mars månad, för att också komma i balans med alla hormoner osv. Så barnet skulle då komma slutet 2021, början 2022 om allt går bra!

Jag är oroliga för många saker. Dels att vi inte kan få barn, jag får missfall eller det blir något fel på barnet.

Jag har idag börjat käka folsyra för det har jag blivit rekommenderad för.

Svar på tråden Siktar på barn 2022!