• Anonym (Babymama)

    Någon mer som har bebisverkstad nu

    Hej!

    Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.

    Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.

  • Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu
  • Anonym (Första)
    barnlängtan2021 skrev 2023-03-22 06:19:03 följande:
    Åh då börjar det ändå närma sig slutet nu 😍

    Jag har molvärk mest och brösten spänner lite. Vissa dagar har jag också varit svintrött på kvällen 😅
    Ja inte är det många veckor kvar när man börjar tänka efter 😍
    Då är det inte så jobbigt än så länge för dig. Hur mådde du under förra graviditeten?
  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2023-03-22 07:31:46 följande:
    Ja inte är det många veckor kvar när man börjar tänka efter 😍
    Då är det inte så jobbigt än så länge för dig. Hur mådde du under förra graviditeten?

    Mådde rätt bra faktiskt men fick foglossning runt v 16 typ så från v 22 var jag sjukskriven på heltid. Så får se hur det blir denna gång! 


    Har fått tid för ett tidigt ultraljud den 18 april, så hoppas allt ser bra ut då! 

  • Anonym (Syskon2)
    barnlängtan2021 skrev 2023-03-21 07:02:50 följande:

    Imorse plussade jag på testet 😭😍


    Grattis! Jag plussa också nyligen och väntar också november-bebis! 
  • Anonym (Första)

    Barnlängtan2021: Hoppas du slipper sån foglossning den här graviditeten, måste vara jobbigt att få det på den nivån.
    Så spännande med ett tidigt ultraljud 😊 Har ni bokat det privat eller får du det av någon speciell anledning?

  • barnlängtan2021
    Anonym (Syskon2) skrev 2023-03-23 21:47:07 följande:
    Grattis! Jag plussa också nyligen och väntar också november-bebis! 
    Tack och grattis själv! 😄
  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2023-03-24 04:49:52 följande:

    Barnlängtan2021: Hoppas du slipper sån foglossning den här graviditeten, måste vara jobbigt att få det på den nivån.
    Så spännande med ett tidigt ultraljud 😊 Har ni bokat det privat eller får du det av någon speciell anledning?


    Eftersom jag har ätit äggstimulerande tabletter så är det lite standard typ att göra ett tidigt ultraljud 😊 Så är som ett vanligt läkarbesök. 
  • Anonym (Första)
    barnlängtan2021 skrev 2023-03-24 05:51:00 följande:
    Eftersom jag har ätit äggstimulerande tabletter så är det lite standard typ att göra ett tidigt ultraljud 😊 Så är som ett vanligt läkarbesök. 
    Jaha ok men det är väl skönt att få ett tidigt ul för att se så allt är ok 😊
  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2023-03-29 14:58:48 följande:
    Jaha ok men det är väl skönt att få ett tidigt ul för att se så allt är ok 😊
    Ja verkligen. Ska till BM veckan innan så ska se om jag kan få ett ultraljud till innan RUL som jag hade med sonen med
  • Anonym (Första)
    barnlängtan2021 skrev 2023-03-29 15:03:34 följande:
    Ja verkligen. Ska till BM veckan innan så ska se om jag kan få ett ultraljud till innan RUL som jag hade med sonen med
    Hur har det gått på ul? Visst hade du ett idag? 😊
  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2023-04-18 17:16:56 följande:
    Hur har det gått på ul? Visst hade du ett idag? 😊

    Exakt, vilket minne du har! 🙈 Allt såg bara fint ut, i vecka 8+1, så går allt hela vägen nu så kommer det en liten i slutet av november ❤️ Fick också lyssna på hjärtat, så skönt. 


    Hur går det för dig? 

  • Anonym (Första)
    barnlängtan2021 skrev 2023-04-18 20:21:11 följande:

    Exakt, vilket minne du har! 🙈 Allt såg bara fint ut, i vecka 8+1, så går allt hela vägen nu så kommer det en liten i slutet av november ❤️ Fick också lyssna på hjärtat, så skönt. 


    Hur går det för dig? 


    Så härligt! Nu måste allt gå bra så ni får bli en till innan året är slut 😊

    Det går bra och jag mår fortsatt väldigt bra. 
  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2023-04-19 07:09:23 följande:
    Så härligt! Nu måste allt gå bra så ni får bli en till innan året är slut 😊

    Det går bra och jag mår fortsatt väldigt bra. 

    Vi får hoppas det! 


    Gud va skönt för dig ☺️

  • Anonym (Litehopplöst)

    Hej. 


    inte varit inne här ett tag
    fullt upp med lillan och jobb och liv. 


    har dock precis plussat. Naturligt dvs utan ivf.
    vi är så förvånade. Bara i v4+3 men ändå så galet. 😊❤️

    ville bara dela med mig och hoppas ni mår fint. Och att era bebisar mår bra. 


     

  • barnlängtan2021
    Anonym (Litehopplöst) skrev 2023-07-30 09:21:29 följande:

    Hej. 


    inte varit inne här ett tag
    fullt upp med lillan och jobb och liv. 


    har dock precis plussat. Naturligt dvs utan ivf.
    vi är så förvånade. Bara i v4+3 men ändå så galet. 😊❤️

    ville bara dela med mig och hoppas ni mår fint. Och att era bebisar mår bra. 


     


    Stort grattis och hoppas den lilla vill stanna hos er 😍 

    Jag är i vecka 23+1 nu med vårt andra barn, ska bli så mysigt att få komma in i bebisbubblan igen men också tufft med en till liten här hemma 🙈
  • Anonym (Litehopplöst)
    barnlängtan2021 skrev 2023-07-31 20:56:54 följande:
    Stort grattis och hoppas den lilla vill stanna hos er 😍 

    Jag är i vecka 23+1 nu med vårt andra barn, ska bli så mysigt att få komma in i bebisbubblan igen men också tufft med en till liten här hemma 🙈

    Tack och stort grattis själv! 😍 
    ja jag hoppas verkligen den vill stanna nu. 


    känner också det blir tufft med en liten till. 

  • Anonym (Första)

    Så länge sedan jag var här inne och kollade men jag måste ju säga grattis till dig litehopplöst ❤️ Så härligt med ett plus till och utan ivf dessutom! Hoppas att allt kommer gå bra 😊

    Barnlängtan2021: Tänk att du redan kommit så långt i graviditeten 😍 Hur mår du?

    Själv så har vi nu en liten kille här hemma på 5,5 veckor ❤️ Han är det underbaraste som finns och vi har nu börjat landa lite i att han verkligen är här och att drömmen om ett barn blev verklighet.

  • barnlängtan2021
    Anonym (Första) skrev 2023-08-03 11:17:56 följande:

    Så länge sedan jag var här inne och kollade men jag måste ju säga grattis till dig litehopplöst ❤️ Så härligt med ett plus till och utan ivf dessutom! Hoppas att allt kommer gå bra 😊

    Barnlängtan2021: Tänk att du redan kommit så långt i graviditeten 😍 Hur mår du?

    Själv så har vi nu en liten kille här hemma på 5,5 veckor ❤️ Han är det underbaraste som finns och vi har nu börjat landa lite i att han verkligen är här och att drömmen om ett barn blev verklighet.


    Gud va härligt! Hoppas allt har gått bra för er så här långt 😍 

    Jag mår rätt bra men tröttheten finns där hela tiden när man har en 1,5 åring här hemma också men snart ska han börja förskola så jag kan få lite mer vila. Har foglossning och haft sen vecka 13 ungefär, så är sjukskriven 50% just nu men ska tillbaka till läkaren och se om det kan utökas till 100% 
  • Anonym (Litehopplöst)
    Anonym (Första) skrev 2023-08-03 11:17:56 följande:

    Så länge sedan jag var här inne och kollade men jag måste ju säga grattis till dig litehopplöst ❤️ Så härligt med ett plus till och utan ivf dessutom! Hoppas att allt kommer gå bra 😊

    Barnlängtan2021: Tänk att du redan kommit så långt i graviditeten 😍 Hur mår du?

    Själv så har vi nu en liten kille här hemma på 5,5 veckor ❤️ Han är det underbaraste som finns och vi har nu börjat landa lite i att han verkligen är här och att drömmen om ett barn blev verklighet.


    Åh Grattis till den lille! ❤️ 
    Så härligt att allt gått bra. De blir bara mer underbara och roliga ju längre tiden går. 


    tack! i v8 nu och tidigt ultraljud där det såg bra ut så lite lugnare nu. Men kommer nog inte kunna slappna av förrn vid RUL. 😅

Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu