Gift 63 år har gjort granntjejen gravid
Hej ...Jag har gjort det som inte fick hända nämligen gjort grannens dotter 38 år gravid själv är jag 62 ...vet inte hur jag ska göra nu ...hon vill behålla det och tiden för att göra nått annat går strax ut
Hej ...Jag har gjort det som inte fick hända nämligen gjort grannens dotter 38 år gravid själv är jag 62 ...vet inte hur jag ska göra nu ...hon vill behålla det och tiden för att göra nått annat går strax ut
Du får väl stå upp för det du gjort!
Du har inget att välja på än att hantera situationen.
Ta ansvar för ditt nya barn. Din fru kanske blir pissed off och lämnar dig, det kan du inte styra över.
Finns bara ett ord. Klant. Tänker inte utveckla det mer eller ge något råd. Det är bara för patetiskt .
Grannens dotter är uppenbarligen en mogen vuxen som själv kan bestämma om hon vill behålla barnet eller inte.
Det ser ut som att du kommer bli pappa på ålderns höst.
Det som inte fick hända gjorde du alldeles självmant. Du är iaf inte offer för omständigheter.
Inte så mycket att välja på. Berätta för din fru och ta ditt ansvar för barnet.
Nu känns det som den här tråden är ca tre dagar för tidigt ute... Kunde du inte komma på nåt bättre TS?
Nu har vi pratat och hon tänker behålla barnet...men inte ange mej som pappa
Jag kommer att kompensera alla ekonomiska utlägg
Var står det att han är gift?
Var står det att han är gift?
Trolltråd fjant
Trolleri trollera!
Önskedrömmar att sätta på och göra en 25 år yngre kvinna gravid. Detaljerna om ålder, vem kvinnan är, gift och graviditet som kommer att fortgå avslöjar allt.
Kan tala om. Att hon födde en liten flicka och dom mår bra ...jag är fortfarande gift med frun och hon vet inget ...
Jahapp.
Kan tala om. Att hon födde en liten flicka och dom mår bra ...jag är fortfarande gift med frun och hon vet inget ...