• Anonym (?)

Vart köper ni underkläder? Tips mottages!

Som titeln lyder! Handlar mest på lindex och ibland twilfit, men tycker utbudet är lite smalt!

Så berätta gärna vart ni brukar köpa underkläder

Samt tipsa gärna om ni har någon favorit!

• Svar på tråden Vart köper ni underkläder? Tips mottages!
  • Anonym (vardags)

Vilken typ av underkläder är du ute efter?

Jag brukar köpa vardagsunderkläder typ hipsters/boxers på ICA Maxi, billigt och bra Glad Bonprix har också flerpack till bra pris.

• Anonym (?)
    Anonym (E) skrev 2020-09-10 21:35:36 följande:

Hunkemöller.

Trevlig sida! Är kvaliten bra? Tack
  • Anonym (?)
    Anonym (vardags) skrev 2020-09-10 21:39:05 följande:

Vilken typ av underkläder är du ute efter?

Jag brukar köpa vardagsunderkläder typ hipsters/boxers på ICA Maxi, billigt och bra  Bonprix har också flerpack till bra pris.

Både sköna till vardags och finare lite romantiska/spets/erotiska! Najs, tack för tips, ska kolla in både maxi och den sidan!
  • Anonym (Mi)

Trosor åhlens. Svarta, 100% bomull, men lite varierade och roligare modeller (alltså nån spetskant eller markerad söm typ). 3 till priset av 2. Sköna, snygga, prisvärda.

• Anonym (E)
    Anonym (?) skrev 2020-09-10 22:09:42 följande:
    Trevlig sida! Är kvaliten bra? Tack
    Köpt det mesta i butik men det tycker jag verkligen att det är. Vissa BH:ar har jag använt mycket, tvättat i maskin ofta men fortfarande helt ok 3 år senare. Trosorna är sköna. Jag som ligger mellan två storlekar på underdelen i vanliga fall brukar ta den mindre.
  • Anonym (?)
    Anonym (E) skrev 2020-09-10 22:49:10 följande:

Köpt det mesta i butik men det tycker jag verkligen att det är. Vissa BH:ar har jag använt mycket, tvättat i maskin ofta men fortfarande helt ok 3 år senare. Trosorna är sköna. Jag som ligger mellan två storlekar på underdelen i vanliga fall brukar ta den mindre.

Kul, tack!
  • Anonym (op)

LaLeia helst om jag har råd. underkläder som verkligen passar, men kostar lite mer.

• Anonym (Ee)
    Svärmorsdrömmen skrev 2026-01-22 22:17:29 följande:

köpte idag använda trosor från en sajt som dök upp på Google, återstår att se om det dyker ner något i lådan

Det enda du skapar är en motvilja mot sidan. 
  • Anonym (M)

Bonprix har supersköna bomullstrosor - Tangatrosa 6pack! Sen för *finare* trosor skulle jag säga New yorker, Cubus eller Hunkemöller

• Anonym (Häpp!)

Som kille är jag nöjd om jag slipper string. Det är verkligen inte snyggt eller sexigt.
    Och egentligen när det gäller trosor - när det hettar till så ska de väl ändå av??
    Jag får skit om jag landar nyduschad i sängen med rena kallingar på, hahaha.

• Anonym (Bra)

Dem senaste gångerna har jag beställt från Temu eller shein.  

• Anonym (Bra)

Tror joom också har underkläder till bra priser 

• Goneril

VAR köper jag mina underkläder och VART ska jag vända mig? Ursäkta korrigeringen! Nyligen var en DE-DEM fråga på tapeten, nu öppnar jag för en VAR-VART diskussion. "Underklädesfrågan" störs inte av den diskussionen. Underkläder rent allmänt: Kvalité lönar sig, dyrare vid inköp men billigare i längden. De dyrare märkena klarar otaliga tvättar utan att tappa form, färg eller elasticitet.

Svar på tråden Vart köper ni underkläder? Tips mottages!