Vart köper ni underkläder? Tips mottages!
Som titeln lyder! Handlar mest på lindex och ibland twilfit, men tycker utbudet är lite smalt!
Så berätta gärna vart ni brukar köpa underkläder
Samt tipsa gärna om ni har någon favorit!
Som titeln lyder! Handlar mest på lindex och ibland twilfit, men tycker utbudet är lite smalt!
Så berätta gärna vart ni brukar köpa underkläder
Samt tipsa gärna om ni har någon favorit!
Hunkemöller.
Vilken typ av underkläder är du ute efter?
Jag brukar köpa vardagsunderkläder typ hipsters/boxers på ICA Maxi, billigt och bra
Bonprix har också flerpack till bra pris.
Hunkemöller.
Vilken typ av underkläder är du ute efter?
Jag brukar köpa vardagsunderkläder typ hipsters/boxers på ICA Maxi, billigt och bra Bonprix har också flerpack till bra pris.
Trosor åhlens. Svarta, 100% bomull, men lite varierade och roligare modeller (alltså nån spetskant eller markerad söm typ). 3 till priset av 2. Sköna, snygga, prisvärda.
Ica Maxi
Köpt det mesta i butik men det tycker jag verkligen att det är. Vissa BH:ar har jag använt mycket, tvättat i maskin ofta men fortfarande helt ok 3 år senare. Trosorna är sköna. Jag som ligger mellan två storlekar på underdelen i vanliga fall brukar ta den mindre.
LaLeia helst om jag har råd. underkläder som verkligen passar, men kostar lite mer.
köpte idag använda trosor från en sajt som dök upp på Google, återstår att se om det dyker ner något i lådan
köpte idag använda trosor från en sajt som dök upp på Google, återstår att se om det dyker ner något i lådan
Bonprix har supersköna bomullstrosor - Tangatrosa 6pack! Sen för *finare* trosor skulle jag säga New yorker, Cubus eller Hunkemöller
Som kille är jag nöjd om jag slipper string. Det är verkligen inte snyggt eller sexigt.
Och egentligen när det gäller trosor - när det hettar till så ska de väl ändå av??
Jag får skit om jag landar nyduschad i sängen med rena kallingar på, hahaha.
Temu
Dem senaste gångerna har jag beställt från Temu eller shein.
Tror joom också har underkläder till bra priser
Beror ju på vad du är ute efter.
Handlar man på Zalando så kan man köpa både till sig själv och frugan!
VAR köper jag mina underkläder och VART ska jag vända mig? Ursäkta korrigeringen! Nyligen var en DE-DEM fråga på tapeten, nu öppnar jag för en VAR-VART diskussion. "Underklädesfrågan" störs inte av den diskussionen. Underkläder rent allmänt: Kvalité lönar sig, dyrare vid inköp men billigare i längden. De dyrare märkena klarar otaliga tvättar utan att tappa form, färg eller elasticitet.
Intimissimi