• Anonym (Älskarinnan)

    Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

    Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

    Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

    Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

    Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

    Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

    Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

    Frågor på det?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

    Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

    Jag kan vara precis vem som helst!

    Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

    Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

  • Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (O ja!) skrev 2024-02-22 17:43:04 följande:
    Yes. Knastertorr kaka här hemma med 😁 

    Mycket russin blir det, sött och gott är det. En gift man är beredd att ge allt av sig själv utan att man behöver ha den tråkiga delen alls. Hans skitiga kalsonger och vardagsgnället stannar hos frun 👌
    Exakt, för man ställer inga krav på honom. Mer än att han ska tillfredsställa en förstås.
    Sen får frun tvätta hans kalsonger när han kommer hem, samma kalsonger som  jag smekte av honom tidigare. 

    Torka skit och lyssna på gapande ungar får han göra med frun. njuta gör han man mig.

    Många fruar skulle behöva lära sig hur man förför en man, det glömde de efter att unge efter unge levererades.
  • Goneril

    Moralkakorna viner i tråden; jag får mest vibbar av Alexandre Dumas "Kameliadamen", eller varför inte Ludwig XIV och hans mätresser. Franska statsmän har haft älskarinnor, genom historien; dock hade Hollande lite otur nu senast, men detta är annars vanligt förekommande och fullkomligt accepterat. Ett gemensamt för dessa kvinnor, hålldamer kallades de förr i Sverige, var att de åtnjöt respekt, de betraktades ingalunda som prostituerade. Den "yrkesgruppen" fanns också men det är en helt annan klass. Lyxprostituerade finns också, men en älskarinna i ett etablerat förhållande åtnjuter helt annan uppmärksamhet, kärlek, romantik även om den inte manifesteras öppet.                                                                                                                                                                  En viktig sak att notera gällande de män som fordom hade älskarinnor; deras hustrur berövades ingenting, det går att älska två personer. Så tror jag det förhåller sig med TS älskare; deras hustrur lär inte lida av det, givet att de inte får kännedom om sakernas tillstånd. Nu vill jag inte säga att otrohet är något man kan blunda för, det är omoraliskt, men de samvetskvalen är männens huvudvärk, inte TS bekymmer.                                                                                                                                Nu är TS självförsörjande, förmodligen högavlönad  och har därmed frihet att utrangera älskarna, till exempel om de skulle bli alltför kärvänliga och vilja komma dragandes med resväska, rakhyvel, och ve och fasa, kräva att TS blir bonusmorsa och hushållerska! Ett öde värre än döden.                                                                                                                                                                 Annat elände än just bonusmödraskap som man läser om i detta forum är det som vi äldre blir helt konfysa när vi hör, och det är att yngre skaffar sig "KKs". Vilket lurendrejeri, särskilt för kvinnor! En oftast okänd man ska få tillträde till mina inre organ, tömma sig i dem, försvinna ut genom dörren och strunta i om jag skulle bli sjuk, falla död ner eller bli rånad och nerslagen dagen efter mötet! Höjden av egoism och cynism. Hur vet dessa kvinnor att männen överhuvudtaget kan tillfredsställa dem? Får de en garantisedel? Där kommer min "moraltant" fram, könsumhänge helt befriat från känslor är mycket torftigt, andefattigt och kan också vara farligt.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-22 11:54:14 följande:
    Och som sagt, singelmän är ointressanta. Det brukar heta att de vill vara singlar, men sen bevisas motsatsen.

    Jo, men då får de väl ringa på om de har något ärende. Om de ens hittar mig.
    Jag är rutinerad, gammal i gamet så att säga.

    Har inga planer på att stadga mig, alls. Jag leker bara. Passar mig utmärkt.
    Inga arga fruar kommer att ändra på det.

    Bättre i såfall att de anstränger sig lite och slutar smälla i sig chips och cola som exempel. Eller sluta vara så himla gnälliga. Piffar till sig lite någon gång.
    Då kanske mannen inte letar godis på annat håll.
    Det beror på vilka dessa singelmän är. Det finns många singelmän som inte vill vara singlar. Sen finns det en grupp singelmän som är mer attraktiva och är nöjda med singellivet. De har inte något problem att hitta en partner om de skulle vilja men gillar hellre att välja mellan kvinnor och förbli singel.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-22 21:44:23 följande:
    Exakt, för man ställer inga krav på honom. Mer än att han ska tillfredsställa en förstås.
    Sen får frun tvätta hans kalsonger när han kommer hem, samma kalsonger som  jag smekte av honom tidigare. 

    Torka skit och lyssna på gapande ungar får han göra med frun. njuta gör han man mig.

    Många fruar skulle behöva lära sig hur man förför en man, det glömde de efter att unge efter unge levererades.

    Du tror verkligen att män endast är otrogna för att de inte får sex va? Det är en väldigt förenklad och naiv syn på otrohet. 


    vissa gör det för spänningen, vissa för att de är sexberoende, vissa för att de är bekräftelsekåta, vissa för att de är kära i kärleken, vissa för att de känner sig underlägsna sin kvinna tex vid arbetslöshet eller lägre lön ..and so on..

    Därför var det sista du skrev inte särskilt moget. Som att det är kvinnors fel att mannen är otrogen. Men det är väl enklast att tänka så om man är älskarinna för att skriva av sin egen skuld eller för att slippa dåligt samvete. 

  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Carl) skrev 2024-02-26 09:17:39 följande:

    Du tror verkligen att män endast är otrogna för att de inte får sex va? Det är en väldigt förenklad och naiv syn på otrohet. 


    vissa gör det för spänningen, vissa för att de är sexberoende, vissa för att de är bekräftelsekåta, vissa för att de är kära i kärleken, vissa för att de känner sig underlägsna sin kvinna tex vid arbetslöshet eller lägre lön ..and so on..

    Därför var det sista du skrev inte särskilt moget. Som att det är kvinnors fel att mannen är otrogen. Men det är väl enklast att tänka så om man är älskarinna för att skriva av sin egen skuld eller för att slippa dåligt samvete. 


    Jag tror ingenting, jag bryr mig inte om varför. Det är inte min huvudvärk.

    Hade du läst vad jag skrivit så hade du vetat att jag inte känner vare sig någon skuld eller har dåligt samvete.
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-26 09:31:15 följande:
    Jag tror ingenting, jag bryr mig inte om varför. Det är inte min huvudvärk.

    Hade du läst vad jag skrivit så hade du vetat att jag inte känner vare sig någon skuld eller har dåligt samvete.
    Det är så underhållande att läsa alla arga kommentarer till älskarinnan!
    You go girl, säger jag bara!

    Det är ju som älskarinnan säger, se till att piffa till er alla fruar så kanske gubben inte doppar på annat håll.
  • Anonym (snuskiga drömmar!)

    Du lever mina fantasier!!  Det olagliga!  Tanken liksom att man är ett gäng på semester eller hemma fest och en man smyger in bakom mig i något avskilt rum där ingen hör eller ser!! 


    Det är bara fantasier såklart!

  • wolf666

    Ni som är otrogna till höger och vänster. Är ni inte oroliga för att bli smittade av något? Och så smittar ni er partner sen....?

  • Anonym (Älskarinnan)
    wolf666 skrev 2024-03-01 15:09:23 följande:

    Ni som är otrogna till höger och vänster. Är ni inte oroliga för att bli smittade av något? Och så smittar ni er partner sen....?


    Tja, för min del är det en ickefråga.
  • wolf666
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-03-01 16:08:45 följande:
    Tja, för min del är det en ickefråga.
    Hur kan det vara en ickefråga
  • Anonym (X)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-03-01 16:08:45 följande:
    Tja, för min del är det en ickefråga.
    Du skiter i om du blir smittad? Fräscht!
  • Anonym (Älskarinnan)

    Svar på era frågor finns i tråden.

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kk)
    Goneril skrev 2024-02-22 21:46:52 följande:

    Moralkakorna viner i tråden; jag får mest vibbar av Alexandre Dumas "Kameliadamen", eller varför inte Ludwig XIV och hans mätresser. Franska statsmän har haft älskarinnor, genom historien; dock hade Hollande lite otur nu senast, men detta är annars vanligt förekommande och fullkomligt accepterat. Ett gemensamt för dessa kvinnor, hålldamer kallades de förr i Sverige, var att de åtnjöt respekt, de betraktades ingalunda som prostituerade. Den "yrkesgruppen" fanns också men det är en helt annan klass. Lyxprostituerade finns också, men en älskarinna i ett etablerat förhållande åtnjuter helt annan uppmärksamhet, kärlek, romantik även om den inte manifesteras öppet.                                                                                                                                                                  En viktig sak att notera gällande de män som fordom hade älskarinnor; deras hustrur berövades ingenting, det går att älska två personer. Så tror jag det förhåller sig med TS älskare; deras hustrur lär inte lida av det, givet att de inte får kännedom om sakernas tillstånd. Nu vill jag inte säga att otrohet är något man kan blunda för, det är omoraliskt, men de samvetskvalen är männens huvudvärk, inte TS bekymmer.                                                                                                                                Nu är TS självförsörjande, förmodligen högavlönad  och har därmed frihet att utrangera älskarna, till exempel om de skulle bli alltför kärvänliga och vilja komma dragandes med resväska, rakhyvel, och ve och fasa, kräva att TS blir bonusmorsa och hushållerska! Ett öde värre än döden.                                                                                                                                                                 Annat elände än just bonusmödraskap som man läser om i detta forum är det som vi äldre blir helt konfysa när vi hör, och det är att yngre skaffar sig "KKs". Vilket lurendrejeri, särskilt för kvinnor! En oftast okänd man ska få tillträde till mina inre organ, tömma sig i dem, försvinna ut genom dörren och strunta i om jag skulle bli sjuk, falla död ner eller bli rånad och nerslagen dagen efter mötet! Höjden av egoism och cynism. Hur vet dessa kvinnor att männen överhuvudtaget kan tillfredsställa dem? Får de en garantisedel? Där kommer min "moraltant" fram, könsumhänge helt befriat från känslor är mycket torftigt, andefattigt och kan också vara farligt.


    Åh, så skumt; av nån anledning har jag alltid trott att du var en man - men du är alltså en kvinna? Märkligt hur man bara kan få för sig saker 🤔

    Hursomhelst, vad gäller KK tror jag att du har blandat ihop det med one night stand lr kanske dogging? En KK är inte en okänd person som man har helt opersonligt, känslobefriat sex med; en kk är precis det som förkortningen står för: en kompis som man knullar. I många fall är kompisskapet riktigt omfattande, så att det är en vän man verkligen umgås med även i en massa andra sammanhang - ju djupare vänskap, desto troligare är det dock att man ser på varandra som fwb (friends with benefits) i stället, men gränsen är ganska suddig. Alla de kk och fwb jag har haft har definitivt brytt sig om ifall jag blir sjuk, dör eller blir nedslagen och rånad...
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Kk) skrev 2024-04-16 23:15:39 följande:
    Åh, så skumt; av nån anledning har jag alltid trott att du var en man - men du är alltså en kvinna? Märkligt hur man bara kan få för sig saker 🤔

    Hursomhelst, vad gäller KK tror jag att du har blandat ihop det med one night stand lr kanske dogging? En KK är inte en okänd person som man har helt opersonligt, känslobefriat sex med; en kk är precis det som förkortningen står för: en kompis som man knullar. I många fall är kompisskapet riktigt omfattande, så att det är en vän man verkligen umgås med även i en massa andra sammanhang - ju djupare vänskap, desto troligare är det dock att man ser på varandra som fwb (friends with benefits) i stället, men gränsen är ganska suddig. Alla de kk och fwb jag har haft har definitivt brytt sig om ifall jag blir sjuk, dör eller blir nedslagen och rånad...
    Det gör mina älskare också, kanske lite väl mycket om jag ska vara ärlig.

    Min nuvarande älskare... ojoj vilken man!
    Hade jag velat ha en man i mitt liv så hade han kanske, kanske varit ok. Dock inte numera då han avlat fram ett gäng ungar med sin fru.
    Fast ibland verkar han tro att jag skulle ta mig an honom och hans avkommor, vilket aldrig kommer ske.

    Jag älskar mitt liv som fri, men i någon slags "förhållande" som är nono i mångas ögon. Det gör mig ännu vildare och får männen att vilja ha mig än mer.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!