• talgoxe

9 veckors sen mens efter dagen efter piller

Efter att tagit dagen efter piller så är min mens sen, nu är det 9 veckor sen senaste mensen.( det finns förklaring till varför dagen efter piller användes men orkar inte dra det här)

Jag har googlat o vet att mensen kan bli sen men såhär länge? Nån mer som råkat ut för detta?

Nu har vi oskyddat sex o har haft det någon vecka efter dagen efter piller.

Men hur kan jag veta när ägglossning sker om jag inte får min mens? Jag tog ett gravtest för 3 veckor sedan o det var negativt.

Finns det chans att bli gravid trots att mensen inte kommit tillbaka? Nu har jag förhöjd temp, normaltemp är 36,1 och imorse var den 37.

Vi har haft sex nästan varje dag.

• Svar på tråden 9 veckors sen mens efter dagen efter piller
  • Stabben1989

Enda sättet att veta är ju att ta ett nytt gravtest. Om det är negativt kan du försöka få koll på ägglossning med ÄL-tester.

• talgoxe

[quote=80643385][quote-nick]Stabben1989 skrev 2020-09-13 18:40:52 följande:[/quote-nick]Enda sättet att veta är ju att ta ett nytt gravtest. Om det är negativt kan du försöka få koll på ägglossning med ÄL-tester.[/

Jo det fattar jag oxå, men min fråga är mer om nån annan har fått så störd cykel av dagen efter piller?

• Anonym (Samma)

Min mens blev helt knäpp efter dagenefter-piller. Stabiliserade sig igen efter 2.5månad.

Svar på tråden 9 veckors sen mens efter dagen efter piller