låstbok skrev 2020-09-28 13:49:26 följande:
det gör den inte,,,,dom som gör sådant är ofta narcissister och kan inte prata om saker och ting så då gör dom det dom tycker är enklast men som jag sa till min fru ska ett förhållande bli bättre så får man jobba på det både prata,dejta upptäcka nya grejer i sängen eller ha på mer spännande ställen som i havet eller vad som helst men för att komma dit måste man kunna prata och tycker man att förhållandet är tråkigt vilket min fru tyckte så vänder man ju sig till sådana som slänger pengar på en vilket hon gjorde för hon kom hem full klockan 1-2 varje fredag och sa inte ens hej när hon trilla innanför dörren och gick o väckte ungarna och släpade med dom in i våran säng och la sig och sov så till slut tröttnade man på att jaga henne och jag sov i ungarnas säng i stället,,,,
så viktigaste är ju att man spenderar tid på tu man hand gå ut på dejter äta lite gott dricka lite gott och ha lite roligt hemma på köksbänken eller sängen eller stranden när den är tom på folk man måste jobba på det men folk nu för tiden vet inte hur man tar sig tid
Håller med, att kasta pärlor åt svinen är ju alltid bara ren slöseri med tid och energi.
Men förutom hennes otrohet så är det ju jävligt olämpligt att ha en morsa som kommer hem full och väcker ungarna mitt i natten. Jag tycker du dra med henne till ett samarbetssamtal hos kommunen för att diskutera hur ni ska samsas kring barnen som skilda och att du där tar upp hennes drickande och beteende.
Jag menar, när ni är skilda och bor på varsitt håll, hur kommer hon bete sig mot barnen när du inte är där?