Samma utslag på gravidstickan I 3 dagar?
Ok så jag genomförde en insemination den 30 september (9 dagar sedan). Jag fick ovitrelle som innehåller hcg, det tar upp till 10 dagar för sprutan att lämna systemet. Tog därför ett test 8 dagar efter sprutan för att se om den var kvar, fick plus så antog sprutan var kvar.
Samma plus dagen därpå (9 dagar efter sprutan) och igår med 10 dagar efter sprutan, dock svagare om jag minns rätt.
Idag, på äl + 9 och 11 dagar efter sprutan så har jag ett plus på stickan. Men det är liknande styrka som dagarna innan? Tror INTE det är ovitrelle för styrkan blir ju inte svagare.
Trots att jag har ett barn sen innan (plussade på äl+10 med henne) så blir jag knäpp. Kan ju inte ha plussat redan på äl+6? Men varför ökar inte styrkan då? Eller är det helt enkelt så logiskt som att det är alldeles för jävla tidigt och att jag helt enkelt borde ens sluta tänka?
Snälla, inga påhopp. När man är inne i bebisverkstaden på klinik så är det så mycket investerat i dessa behandlingar både känslomässigt, fysiskt och ekonomiskt. Tack!