Hur länge ha en affär?
Hur länge tror ni man kan ha en affär utan att det kommer fram?
Vad är det längsta ni stött på?
Hur länge tror ni man kan ha en affär utan att det kommer fram?
Vad är det längsta ni stött på?
Om man inte vill bli avslöjad så sköter man det snyggt. Jag har haft en i fem och en i sjutton år och den senare pågår fortfarande.
Har alltid känt på mig när killen haft andra i tankarna. Men i vardagens lunk är det säkert många som inte känner efter.
Båda upptagna ja
För mig handlade det om att vi inte hade någon gemensam vardag. Ibland kände jag mig inte ens som en människa tillsammans med min man utan mer som ett smycke. Han åkte runt i hela världen på affärsresor och jag satt hemma med barnen. Jag och barnen hade det materiellt bra, det var bland annat därför jag inte tog ut skilsmässa på så otroligt länge, men ibland kändes det som att jag inte var hans fru utan snarare en extra fin slipsnål eller något. Något han tog fram när han ville visa upp sig. Eller visa upp mig. Barnen var också bra att ha på fina familjeporträtt och så i plånboken och på mobilen, även affärsmän kan bonda över att de har familj, men han vet knappt ens hur gamla de är eller vad de heter i mellannamn. Han vet väl knappt ens om att de är hans.
Otrohetsaffären började som emotionell. Jag och äldsta barnets kompis pappa bondade unde väntetiden när barnen hade aktiviteter. Han hade skilt sig och var ensam och behövde stöd och jag var väldigt ensam i min situation och behövde stöd. På något sätt så makades våra vardagar så smått ihop och en dag satt vi hemma i soffan efter middag och barnen hade somnat allihop och skrattade åt faktumet att vi levde våra liv ihop mer än jag och min man någonsin hade gjort. Steget d
ärifrån till att dela säng var inte särskilt långt.
Ok. Imponerad att ni fick ihop det.
Sånt kommer alltid fram genom en annan person är min erfarenhet. Det är inte partnern som kommer på, den otrogne som erkänner eller den som är "andra kvinnan" som berättar, utan någon annan än de egentligen inblandade som avslöjar det.
Det kan nog vara så för många . Jag hade inte litat på mig själv med den känslan dock, då jag är svartsjuk av mig. Om jag hade trott på "Känns det som något är fel då är det fel" för egen del, då hade jag blivit bedragen varje dag. Kanske för att nästan alla jag känner vänstrar, eller har vänstrat och jag har blivit bedragen tidigare. Men lite taskigt att lägga det på nya snubben som jag när jag inte lyssnar på svartsjukan känner att jag kan lita 110% på att han inte vänstrar, så försöker undvika det.
Har en väninna som har haft en affär med en gift kille (hon är också gift) i 22 år till och från och varken hennes man eller hans fru vet någonting. Hon vill lämna sin man för sin älskare skull men älskaren vill inte lämna sin fru så dom fortsätter att träffas bakom respektives ryggar.
Haft affär i sju år... tänker inte bli avslöjad.
Det beror på hur stark intuition den bedragna har. Ju starkare intuition desto snabbare kommer sanningen fram.