• blondatjejen1

CB digital- Någon annan som har fått denna symbol på cb digital early detection?

Idag tog jag ett gravtest som visade ett minus på cb digital early detection. Sen när jag började pilla lite på det för att försöka få isär de (Och ta ut batteriet som man ska göra). Då fick jag denna symbolen? Någon som har varit med om samma? Hittar inte en enda som har fått samma symbol hahah. Och ja jag överanalyserar kanske, men det är inte lätt att undvika då vi försökt få barn i 1 år. Tycker bara det var konstigt att få denna symbol då jag knappt hann röra de innan de ändrades och blev såhär:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-15 14:55
    Är även på BIM +2

• Svar på tråden CB digital- Någon annan som har fått denna symbol på cb digital early detection?
  • MammaMu89
    blondatjejen1 skrev 2020-10-15 14:52:09 följande:

Idag tog jag ett gravtest som visade ett minus på cb digital early detection. Sen när jag började pilla lite på det för att försöka få isär de (Och ta ut batteriet som man ska göra). Då fick jag denna symbolen? Någon som har varit med om samma? Hittar inte en enda som har fått samma symbol hahah. Och ja jag överanalyserar kanske, men det är inte lätt att undvika då vi försökt få barn i 1 år. Tycker bara det var konstigt att få denna symbol då jag knappt hann röra de innan de ändrades och blev såhär:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-15 14:55

Är även på BIM +2

Aldrig sett detta förut faktiskt
  • blondatjejen1
    MammaMu89 skrev 2020-10-15 15:09:02 följande:

Aldrig sett detta förut faktiskt

Åhh jag blir tokig på detta...
  • MammaMu89
    blondatjejen1 skrev 2020-10-15 15:23:09 följande:

Åhh jag blir tokig på detta...

Förstår att de är frustrerande efter att ni försökt så länge. Hoppas nån med mer kunskap om cb test kan förklara varför de gick från minus till plus sådär.
  • blondatjejen1
    MammaMu89 skrev 2020-10-15 15:30:14 följande:

Förstår att de är frustrerande efter att ni försökt så länge. Hoppas nån med mer kunskap om cb test kan förklara varför de gick från minus till plus sådär.

Tack, ja vi hoppas på det!
  • Matrix123

När jag bröt upp ett digitalt med veckor så ändrades det från inte gravid till flera andra alternativ och då var jag inte gravid, man ska nog inte lita på ett resultat som kommer efter man bryter upp ett test vare sig det var negativt eller positivt innan..

• blondatjejen1
    Matrix123 skrev 2020-10-15 16:12:31 följande:

När jag bröt upp ett digitalt med veckor så ändrades det från inte gravid till flera andra alternativ och då var jag inte gravid, man ska nog inte lita på ett resultat som kommer efter man bryter upp ett test vare sig det var negativt eller positivt innan..

Tack för svar! Jag tror inte heller att man ska lita på andra resultat som kommer upp. Man bryter ju liksom upp testet och ?förstör? det. Men just den symbolen är jag så nyfiken på hahah.
Svar på tråden CB digital- Någon annan som har fått denna symbol på cb digital early detection?