• Özlem03

Nån som haft dessa symptom??

Hej alla som vill bli preggo !

Jag har sen den 10/10 haft molvärk i nedre delen av magen. Mer ont på kvällarna och kissar ofta. Jag brukar få det typiska mensvärkarna strax innan mensen men denna gång fick jag jäääävligt ont men alldeles för tidigt. Hade äl glad gubbe den 6/10. Vi hade sex : 4,5,6,7. Har bara uppsvullen och gasig mage, molvärk i magen som kommer och går. Ont i ländryggen ibland. Brösten känns väldigt tunga och dem har synliga ådror som jag inte brukar få annars. Finns det någon som har haft dessa symtom men ändå blivit gravida? Bim den 21/10. Hoppas på svar

• Svar på tråden Nån som haft dessa symptom??
  • MammaMu89
    Özlem03 skrev 2020-10-16 21:51:57 följande:

Hej alla som vill bli preggo !

Jag har sen den 10/10 haft molvärk i nedre delen av magen. Mer ont på kvällarna och kissar ofta. Jag brukar få det typiska mensvärkarna strax innan mensen men denna gång fick jag jäääävligt ont men alldeles för tidigt. Hade äl glad gubbe den 6/10. Vi hade sex : 4,5,6,7. Har bara uppsvullen och gasig mage, molvärk i magen som kommer och går. Ont i ländryggen ibland. Brösten känns väldigt tunga och dem har synliga ådror som jag inte brukar få annars. Finns det någon som har haft dessa symtom men ändå blivit gravida? Bim den 21/10. Hoppas på svar

Har samma syntom som du förutom att jag inte fått tydliga ådror på brösten och jag har också bim den 21:a och jag plussa igår.

Håller tummarna att du också får ett plus
  • Özlem03

Wow stort grattis 3 dagar kvar till bim , molvärken känner jag av lite nu sen igår.. hoppas mensen inte kommer ??

• MammaMu89
    Özlem03 skrev 2020-10-18 14:06:33 följande:

Wow stort grattis 3 dagar kvar till bim , molvärken känner jag av lite nu sen igår.. hoppas mensen inte kommer ??

Tack snälla =)

Har du tagit test?
  • Özlem03

Vågar inte ?? Idag har jag knappt haft molvärk. Bim på ons... brösten känns ännu tyngre idag..

• MammaMu89
    MammaMu89 skrev 2020-10-18 20:53:27 följande:

Tack snälla =)

Har du tagit test?

Okej, förstår att de är tufft å man blir rädd sför att få ett negativt svar. Håller tummarna att du får ditt plus
  • Özlem03

Tack snälla rara det hoppas jag med, skriver om det blir ett plus ! Lycka till nu ??

• MammaMu89
    Özlem03 skrev 2020-10-18 22:07:18 följande:

Tack snälla rara det hoppas jag med, skriver om det blir ett plus ! Lycka till nu ??

Ja gör gärna de =)
  • SMEL
    Özlem03 skrev 2020-10-18 21:53:50 följande:

Vågar inte ?? Idag har jag knappt haft molvärk. Bim på ons... brösten känns ännu tyngre idag..

Hur gick drt? Fick du något plus? :)
  • SMEL
    Özlem03 skrev 2020-10-26 17:36:10 följande:

Tyvärr fick den 1dag efter Bim ??

Tyvärr? Är du gravid eller fick du mens?
Svar på tråden Nån som haft dessa symptom??