• baddmadrass

Tyda graviditetstest från testlagret

Hejsan! Jag och min sambo försöker bli gravida med vårt andra barn. Ivrig som man är så kan jag inte vänta till bf som är imorgon. Så jag har testat mig hela veckan...

Måndag till torsdag var testerna negativa, gick inte ens att ana ett streck. Igår och idag har jag anat ett svagt svagt streck men testet jag tog idag var inte starkare en det igår. Är det kört?? Kan ni hjälpa mig att tyda testet. Vill så gärna att det ska va ett där så får bara för mig att jag ser i syner

• Svar på tråden Tyda graviditetstest från testlagret
  • MammaMu89
    baddmadrass skrev 2020-10-17 09:34:40 följande:

Hejsan! Jag och min sambo försöker bli gravida med vårt andra barn. Ivrig som man är så kan jag inte vänta till bf som är imorgon. Så jag har testat mig hela veckan...

Måndag till torsdag var testerna negativa, gick inte ens att ana ett streck. Igår och idag har jag anat ett svagt svagt streck men testet jag tog idag var inte starkare en det igår. Är det kört?? Kan ni hjälpa mig att tyda testet. Vill så gärna att det ska va ett där så får bara för mig att jag ser i syner

De är inte kört, så där ser mina ut fortfarande från testlagrets men cb testa tidigt fick jag tydligt positivt och CB digital stod de gravid på. Så antingen avvakta å testa om några dagar eller köpt ett test från ett annat märke. Håller tummarna för er
  • MammaMu89
    baddmadrass skrev 2020-10-17 09:34:40 följande:

Hur har de gått? Blev de ett plus? =)
Svar på tråden Tyda graviditetstest från testlagret