• Mon 19 Oct 2020 15:00
    408 visningar
    3 svar
    3
    408

    Julklappar

    Jag veeeeet att jag är ute extremt tidigt. Jag vet och jag brukar själv bli stressad när folk har satt upp varenda tomte, gjort klart julbaket och satt upp adventsstakar och köpt alla julklappar i mitten av november.

    Jag är i normala fall precis tvärt om, när jag var liten satte vi upp stjärnor och stakar fredag innan 1:a advent och resterande pynt kom upp först den 23:e december - så ni förstår att det tar emot att ens fundera på detta så tidigt haha.

    Men! I år har jag inte någon lust att stressa omkring sista veckan innan Jul och aldrig veta vad jag ska köpa. Jag är värdelös på att köpa presenter till folk, jag är till och med värdelös på att komma på vad jag själv önskar mig för jag är inte någon "present person".

    Så jag hoppas att vi tillsammans kan hjälpas åt lite i den här tråden med julklappstips. 
    Är det fler som kör någon form av julklappslek? I min familj kör vi julklappsleken där alla köper något för runt en 100 lapp och det brukar vara mest skojgrejer där det rimmas och ska vara något tokigt. 
    I år firar vi med min sambos familj, här är allt mer seriöst, en större familj, alla har bättre ekonomi än vad jag är van vid och man köper massor till alla... Gruvar mig redan för att komma på presenter till 5 familjemedlemmar som alla har respektive och barn...

    Jag behöver tips på bytesklapp för cirka 500 kr som ska vara till ett julklappsspel. Deltagarna är från tonåringar till 60 års åldern så ska kunna passa alla. Tjej som kille. 
    Omöjlig uppgift? Känns lite så.... H.J.Ä.L.P!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

Svar på tråden Julklappar