• Anonym (Man)

Fråga till tjejer/kvinnor

Om din kille säger efter att han kommit i dig efter du ridit honom att du kan sätta dig över hans mun för att få oralsex - men att det är upp till dig att välja, vad gör du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till tjejer/kvinnor
  • Anonym (Urk)

Skulle tycka han var äcklig och det är ju rätt avtändande...

• Anonym (iii)

Dina svarsalternativ duger inte.

Mitt svar är: jag skulle fråga honom om varför han vill det, eftersom jag skulle bli överraskad och att jag tycker det verkar lite äckligt.  

Personligen uppskattar jag heller inte oralsex på det viset - jag behöver kunna ligga ner och slappna av. Kan inte få orgasm om jag måste spänna låren för att sitta upp över hans mun. Om han säger det för att han tror att han är snäll mot mig som ger mig oralsex så borde han veta att jag vill ligga ner. Så, jag skulle tro att han sa det av något ego skäl, som jag då måste fråga om för att förstå. 

• Anonym (Fittan)

Hahaha- vilka alternativ!! :)

Det är väl underbart skönt. Vet många killar som går igång på det. Förstår inte varför det skulle va äckligt.

Har varit med om det flera gånger både på mitt initiativ och min partners.

Jag älskar även att sperma hångla, när han kommit i munnen och vi kyssas innan jag svalt. Sperman rinnandes runt munnen. Härligt kladdigt.

• Anonym (Liz)

Jag hade nog varit lite rädd att kväva honom när jag kommer. Inte för att jag är tung utan för att jag kanske trycker mig mot hans ansikte.  :)

• Anonym (Nje)

Oralsex är fantastiskt men jag måste i princip ligga på rygg för att kunna spänna mina lårmuskler för att få orgasm. Men om min man vill göra det har jag inga problem med det, dock brukar vi ha min orgasm(er) avklarade när han kommer.

• Anonym (Man)
    Anonym (iii) skrev 2020-10-24 11:27:13 följande:

Dina svarsalternativ duger inte.

Mitt svar är: jag skulle fråga honom om varför han vill det, eftersom jag skulle bli överraskad och att jag tycker det verkar lite äckligt.  

Personligen uppskattar jag heller inte oralsex på det viset - jag behöver kunna ligga ner och slappna av. Kan inte få orgasm om jag måste spänna låren för att sitta upp över hans mun. Om han säger det för att han tror att han är snäll mot mig som ger mig oralsex så borde han veta att jag vill ligga ner. Så, jag skulle tro att han sa det av något ego skäl, som jag då måste fråga om för att förstå. 

Om du inte behöver sätta dig över hans mun utan att han går ner på dig efter han kommit då, och du ligger avslappnad på rygg, ber du honom då göra det eller tycker du det är så pass äckligt att han vill göra detta att du hellre låter bli?

Och en följdfråga: om du frågar varför han frågar dig och han svarar att han fantiserat om att testa detta, gör det någon skillnad?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Urk) skrev 2020-10-24 11:16:10 följande:

Skulle tycka han var äcklig och det är ju rätt avtändande...

Ok, hur ser du själv på sperma? Tar du det i munnen själv? Det är ju rätt många kvinnor, och män för den delen, som tar säden i sin mun utan att blinka.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Liz) skrev 2020-10-24 18:45:05 följande:

Jag hade nog varit lite rädd att kväva honom när jag kommer. Inte för att jag är tung utan för att jag kanske trycker mig mot hans ansikte.  :)

Men du skulle låta honom slicka dig?
  • Anonym (Liz)
    Anonym (Man) skrev 2020-10-25 16:12:28 följande:
    Men du skulle låta honom slicka dig?
    Ja, men bara om han själv verkligen gillar att slicka. 
Svar på tråden Fråga till tjejer/kvinnor