Olyckligt gift, ha något vid sidan om?
Jag lever i en dålig relation som är bortom räddning. Har av flera anledningar svårt att lämna, skulle bli för svårt både ekonomiskt och praktiskt.
Otrohet har aldrig funnits på kartan, men jag har på senaste tiden börjat fundera på om det är ett alternativ....
Min man har helt tappat intresset för mig, han tycker nog mest att det är praktiskt att ha mig. Varje gång jag tar upp att relationen är dålig så påpekar han att den är bra och att han älskar mig, men vi umgås inte och pratar knappt i vardagen? Vad gäller sex så är han inte så intresserad efter att jag fört barn, han runkar hellre till porr med snygga 18 åringar. Om jag ber om sex vill han gärna först runka till porr och sen penetrera mig när det börjar bli dags för honom stt spruta.... eventuellt vill han ha en avsugning medans han kollar porr i mobilen...
Börjar inse att jag faktiskt skulle kunna få lite närhet och sex genom otrohet, något jag inte fått på flera år!
Vad tycker ni? Någon med bra erfarenhet av otrojet? Var hittar jag män i samma sits?