• Johan70

    Köp från Babyworldsweden.com, leveransproblem

    Är det någon som har erfarenhet av babyworldsweden.com/ ? Jag beställde en vara för ett par veckor sedan och har fortfarande inte fått någon leverans, trots att de skriver att leverans skall komma inom några dagar. När jag hör av mig till dem, får jag inget svar.

  • Svar på tråden Köp från Babyworldsweden.com, leveransproblem
  • Johan70

    Så mycket som den sidan gör reklam på Internet, trodde jag att det kunde finnas fler som hade någon erfarenhet, men det finns visst ingen annan här som handlar från dem.

  • JennieB

    Hej!


    Har exakt samma problem: ingen leverans och ingen som svarar på meddelanden. Testat skriva på både svenska och engelska men inget. 


    Mkt frustrerande. Såg reklamen på FB men kan inte hinna den igen för att varna/klaga. 


    //Jennie

  • Johan70

    I förrgår fick jag äntligen meddelande om att paketet finns för utdelning. Å andra sidan måste jag betala 92 kr i tull och moms för att få ut paketet. Vad är det för dj. sätt när man har beställt från ett svenskt företag? Idioter. Om nu varorna kommer utomlands ifrån, skall ju de ta hem dem och sedan skicka dem till kunderna utan extra påslag för moms och tull - det skall vara inräknat i priset från början.

  • Johan70

    Nu har jag äntligen fått hem paketet.

    Av någon konstig anledning skickade de det rekommenderat till mig. Rekommenderat! Det är ju så man gör när man skall säga upp en hyresgäst eller något. Försöker de göra en ännu mer nervös än de redan har gjort?

  • JennieB

    I veckan blev jag för första gången i mitt liv utsatt för kortbedrägeri. Ett företag i Belgien (Blue finesse) drog 600+ sek. Kalla mig paranoid men detta kopplar jag ihop med det enda märkliga köp jag någonsin gjort, dvs. från Babyworldsweden. Att dom sparat kortuppgifter, avvaktat ett tag och sedan gjort ny transaktion. Nåväl, omöjligt att säga men det är min teori. 


     


    /Jennie

Svar på tråden Köp från Babyworldsweden.com, leveransproblem