• Anonym (StoltINCEL)

Vad tycker du om killar som inte ens har kk?

Han är singel. Ingen tjej på g, och han får inte ens sex. Vad tycker du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om killar som inte ens har kk?
  • Anonym (What)
    Anonym (StoltINCEL) skrev 2020-11-09 13:21:31 följande:

Tror du att många ser killar som losers, om de inte får till det med någon?

Jag har ingen aning, men jag tror att många killar (och tjejer) ser sig själva som losers om de ?inte får till det med någon?. Skulle någon tycka så om någon annan så kan den ju börja med att rannsaka sig själv och fråga vad som gör den till en bättre människa som legat med någon jämfört med någon som inte gjort det? Förstår du hur jag menar? Det spelar ingen roll vad någon annan tycker än du själv.
  • Anonym (Fågel)
    Anonym (What) skrev 2020-11-09 14:20:24 följande:

Jag har ingen aning, men jag tror att många killar (och tjejer) ser sig själva som losers om de ?inte får till det med någon?. Skulle någon tycka så om någon annan så kan den ju börja med att rannsaka sig själv och fråga vad som gör den till en bättre människa som legat med någon jämfört med någon som inte gjort det? Förstår du hur jag menar? Det spelar ingen roll vad någon annan tycker än du själv.

Men asså va? Vadå ser sig själv sämre? Jag kan få till det, flera gånger i veckan med olika killar varje gång. Men jag känner inte för det. Har inte haft sex på flera månader och är ett helt eget val. Skulle någon se ner på mig för jag inte fått till det på ett tag kan man ju undra sig va det är för feöi huvudet på den personen.
  • Anonym (What)
    Anonym (Fågel) skrev 2020-11-09 14:26:11 följande:

Men asså va? Vadå ser sig själv sämre? Jag kan få till det, flera gånger i veckan med olika killar varje gång. Men jag känner inte för det. Har inte haft sex på flera månader och är ett helt eget val. Skulle någon se ner på mig för jag inte fått till det på ett tag kan man ju undra sig va det är för feöi huvudet på den personen.

Det var ju exakt det jag menade men det verkade som att du missförstod mig. Jag fick känslan av att ts ser sig själv som en loser för att han frågade och därför frågar vad andra tycker om det. Men jag håller helt och fullt med dig, att vad andra tycker är irrelevant.
  • Wench85
    Anonym (StoltINCEL) skrev 2020-11-09 12:18:53 följande:

Om en man berättar att han är singel, inte dejtar, inte har ONS, inte har KK, inte har nån på g osv så antar jag att vi är ganska nära vänner - annars har jag svårt att tro att vi skulle prata så nära om eventuella relationer och sex. Och mina vänner brukar jag tycka är vettiga och värdefulla och därmed inte något i stil med loser eller tönt. 

Skulle han säga att han är nöjd och glad med det skulle jag väl tänka att det är kul. Skulle han säga att han är missnöjd med det kanske jag skulle fundera på att styra upp en blinddate eller peppa att skaffa tinder eller något. 
  • MrFlex

Idiotisk fråga egentligen men jag kan inte sluta fundera på hur man annonserar ut sitt relations- & sexliv till den grad att andra människor ska kunna ha en åsikt?
    Går man runt med ett plakat och informerar? Har man en speciell T-shirt? Hur gör du förutom att anonymt skriva på ett internetforum?

• Anonym (Glenn Medeiros)

Jag tror att du innerst inne är LedsenINCEL, inte StoltINCEL.
  • Anonym (tvillingmamma)

Jag tycker ingenting. Spekulerar inte i andras sexliv. Många singelkillar har varken kk eller tjej på g. Det betyder inte att de aldrig har haft någon eller inte kan få någon. När jag träffade min man hade han varit singel ett halvår utan (vad jag vet) ligg under tiden. Bara nån enstaka dejt. Om det däremot handlar om en kille som har svårt att attrahera tjejer? Vilket jag gissar är vad du egentligen syftar på. Då tycker jag att det är tråkigt, tycker kanske synd om honom, men annars tänker jag inget särskilt.

• Anonym (tvillingmamma)

Håller med övriga dock, man brukar inte basunera ut sitt sexliv på det sättet. Jag berättar ju att jag är gift, har två barn, men jag brukar inte berätta för främlingar eller ytligt bekanta om mitt kärleksliv, mina tidigare förhållanden, hur mycket sex jag har haft eller med vem. Därmed förmodar jag att killar och män inte heller gör det, vare sig de är singel eller ej, oskuld eller ej.

• Anonym (Hg)

Jag hade föredragit att dejta någon som inte haft en kk. Det är lite avtändande med någon som hävdar ett liksom djuriskt behov av sex. För mig är sex något speciellt och en intim upplevelse man delar med någon man har känslor för. Någon som har sex med någon man inte har känslor för, för att släcka en törst känns, ja lite märklig. Hål som hål eller vadå? Nej tack.

Dessutom, eftersom sex är så hårt förknippat med kärlek för mig, har jag svårt att köpa att en kk-relation är helt utan känslor från någon part. Någon är generellt ofta olyckligt kär i en sådan relation, i alla fall de relationer jag känner till.

• Anonym (Wtf)
    Anonym (tvillingmamma) skrev 2020-11-09 15:50:27 följande:

Håller med övriga dock, man brukar inte basunera ut sitt sexliv på det sättet. Jag berättar ju att jag är gift, har två barn, men jag brukar inte berätta för främlingar eller ytligt bekanta om mitt kärleksliv, mina tidigare förhållanden, hur mycket sex jag har haft eller med vem. Därmed förmodar jag att killar och män inte heller gör det, vare sig de är singel eller ej, oskuld eller ej.

Du förutsätter att alla tänker likadant som du? Det var både trångsynt och enkelspårigt tycker jag.
  • Anonym (anni)

Bra för honom och för samhället, tänker jag. 

• Anonym (kräsen)

Jag personligen har betydligt mer respekt för en man som är kräsen än en som skulle sätta på dammsugaren om slangen låg för nära.

Mitt ex hade inte haft sex på tre år när jag dök upp men det åtgärdade vi grundligt.

• Paganini

ONS är inget för mig, kk skulle kunna vara trevligt om det var över en längre tid men det finns inget jag önskar så mycket som att träffa en kvinna för en fast relation.

• Anonym (Bryr mig inte)

Kunde inte bry mig mindre.

• Johan70

Det är ju helt normalt när man är singel. Var är det att diskutera?
Svar på tråden Vad tycker du om killar som inte ens har kk?