• Anonym (kaffedraken)

16 år yngre vs 20 år yngre

När jag var kär i en 20 år yngre tjej, så var det fel. Min syster däremot träffar en 16 år yngre kille.
    Är det sån skillnad på 16 år yngre, vs 20 år yngre?
    Eller kan det vara så att det är mer fel om mannen är äldre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 16 år yngre vs 20 år yngre
  • Anonym (kaffedraken)
    Anonym (ge dig nu snälla) skrev 2020-11-12 13:12:16 följande:
    Men kan du sluta!
    Be forumvärden om en egen mapp där du kan lägga alla dina trådar så vi andra slipper bli spammade!

Du skrev klokt i en tråd för någon vecka sen att du insett att du ältat en massa här och att det inte var så bra men du är sedan ett par dagar igång igen. DET HJÄLPER INTE! Gå till en riktig psykolog. 
    Jag var kär, och det betydde nåt för mig. Hade inte känt så starkt för nån på över 15 år. Och har inte varit i närheten av det sen dess.
  • vampyria2

Beror på åldern på den som är yngre tycker jag, är personen vuxen och inte en tonåring så är det bara att köra tycker jag.

Min sambo är 17 år yngre än mig men han är 31 så han är mer än vuxen och mer mogen än mig på vissa saker.

Skillnad på 16 och 20 är nada så länge som de är vuxna alltså.

• Anonym (Anonym 666)
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-11-12 13:32:02 följande:
    Jag var kär, och det betydde nåt för mig. Hade inte känt så starkt för nån på över 15 år. Och har inte varit i närheten av det sen dess.
    Nej men det är över nu. Du måste gå vidare med ditt liv. Gå i terapi, du behöver ju tydligen hjälp med det här.
  • Anonym (Anonym 666)
    Lahall skrev 2020-11-12 13:36:44 följande:

Kan ju beror på hur gamla ni var vid tillfällena.

Hon var 24, han var 44.
  • Lahall
    Anonym (Anonym 666) skrev 2020-11-12 13:44:42 följande:
    Hon var 24, han var 44.
    och hans syster?
  • Anonym (Anonym 666)
    Lahall skrev 2020-11-12 13:48:24 följande:
    och hans syster?
    Ingen aning. Hon lär väl vara minst runt 40 gissningsvis.
  • Smecker

Saknar svarsalternativet "Jag bryr mig inte", alternativt "Vad gör det om 100 år?"

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (H)

Äldre man och yngre kvinna - naturligt och därför misstänkliggörs det av globalismens undersåtar. 
    Äldre kvinna och yngre man - onaturligt och därför "You go cougar girl". 

• Anonym (kaffedraken)
    Lahall skrev 2020-11-12 13:48:24 följande:
    och hans syster?
    44, killen 28.
  • vampyria2

Ni som skriver att det är så fel och äckligt hur tänker ni där egentligen? Min sambo är 17 år yngre än mig men han är snart 32 år och en vuxen man, hur kan ni tycka att ni har rätt och sitta där och döma andra vuxna människor pga vilka de älskar?

• Anonym (Frågg)
    Anonym (suck) skrev 2020-11-12 12:20:47 följande:

Självklart är ingen av dem fel under förutsättning att alla inblandade är tillräckligt gamla för at det skall vara lagligt.

Jag är nyfiken på en tjej som är 16 år yngre, hon är 35. Är det fel?
Svar på tråden 16 år yngre vs 20 år yngre