• sugarfun

Syndigt på videomaterial - hur har du varit klädd nertill?

Hur har ni det i dessa COVID 19 tider, ni som jobbar hemma.

Börjar ni med bli trötta på. Homeoffice

Har ni börjat bli lite busigare på alla Teams, Zoom möten

Att bara sitta i blus eller skjorta har man hört att många gör och sen shorts nertill

Några som gåt längre :)

När jag haft videmöten med några av dom fina kvinnliga kollegorna har jag ibland fantiserat att dom är nakna nertill, bara blus på sig, kanske tom sitter på en dildo :)

Måste pigga upp tillvaron nu när man inte kan vara på officer längre??

Ha det fint därute

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-13 14:21
    Skall förstås vara på videomöten. :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Syndigt på videomaterial - hur har du varit klädd nertill?
  • Underhill
    Anonym (Mera pirr) skrev 2021-05-12 15:24:48 följande:
    Jag tycker det är läckert, spännande, upphetsande och roligt.
    Och jag tycker att många fler borde prova Drömmer
    kan tänka mig det...lite krydda i vardagen! Ja njuta borde nog fler göra på olika sätt :)
  • Tusselina
    Anonym (Mera pirr) skrev 2021-05-12 14:56:46 följande:

För att jag fick min Lovense i present. Den dagen arbetade jag hemifrån och vid lunch hade min nyfikenhet blivit så stor att jag måste få prova den lite i lugn och ro medan jag var ensam hemma.
    Men det tog lite för lång tid, installera app och lära mig hur den fungerade, så jag hann liksom inte med att få ut något av den under lunchen.
    Nyfikenheten var så stor så jag fortsatte framför jobbdatorn och mellan telefonsamtalen att sätta mig in i dess funktioner och att lära mig hur den fungerade, och jag började öva mig lite och testa olika funktioner.
    Efter ett tag kom jag i en skön orgasm där framför datorn.
    Nästa dag fortsatte jag lära mig mera och testa fler funktioner. Hade inte hunnit klart när ett stort videomöte med många deltagare skulle ta sin början. Jag kände inte att jag var klar och eftersom jag kunde delta utan cam och att jag inte var klar för att sluta just då, så jag fortsatte leka, testa och öva mig under den en och en halv timma som mötet pågick och snabbt efter avslut så fick jag härligt förlösande orgasm.
    Ja, har lärt mig att gilla det ganska mycket och man kan väl säga att på den vägen är det...

Men vill inte den som gav den i present vara den som kontrollerar den? Brukar ju vara största anledningen till att köpa en. 

Har själv generellt inte videomöten men telefonmöten och kontrollerar den aldrig själv, men lite svårt att hålla tråden i samtal med chefen om den slås på mitt i haha. 

Tycker inte den är så himla effektiv i sig själv på att framkalla orgasm men efter att blivit retad till och från under en hel dag är det definitivt mer mottagligt för g-spot orgasmer men om det inte ska ta väldigt lång tid behöver jag en del mer direkt klitoris stimulans.

Vill man ha lite extra är den definitivt att rekommendera att kombinera med en buttplug, definitivt intressant vad det får musklerna där nere att göra Skäms
  • Anonym (polisskolan)

Om någon är såpass gammal att de sett den.
    Podiet, fast skrivbord då.

• Pussan
    Anonym (polisskolan) skrev 2021-05-12 16:14:27 följande:

Om någon är såpass gammal att de sett den.
    Podiet, fast skrivbord då.

En avsugning alltså?
  • Pussan
    Anonym (polisskolan) skrev 2021-05-27 10:38:45 följande:

ja

Läckert! Men hur bra gick det då? Det brukar synas rätt bra på killar när de sprutar....typ polisskolan....men det framgår inte om du är tjejen eller killen?
  • Pussan

Jag har teasat Lover lite (nej, rätt mycket...) några gånger när han har suttit i möten, typ gått omkring mer eller mindre naken, ställt mig framför honom (dvs bakom skärmen) och smekt fittan lite, lutad mot väggen eller sittande på ett armstöd på fåtöljen eller liknande.... 
    Några gånger har han blivit så het att han bara kommit fram till mig efter mötet och vänt mig om och kört kuken i mig bakifrån. Andra gånger har han varit mer kommenderande, bara suttit kvar och knäppt upp och så har jag krupit dit på alla fyra och sugit honom. Men inte under pågående möte hittills. 

• Anonym (Mr T)

Klart du ska prova det under pågående möte.. Skulle själv älska det :)

• Anonym (polisskolan)
    Pussan skrev 2021-05-29 21:30:48 följande:
    Läckert! Men hur bra gick det då? Det brukar synas rätt bra på killar när de sprutar....typ polisskolan....men det framgår inte om du är tjejen eller killen?
    Det var två killar.
    Vi körde klart efter mötet.
  • Anonym (Hemma)

Frun har ett vana att klä på sig i etapper på morgonen. Hon går kanske till köket och sätter på kaffe iförd bara bh och strumpbyxor, fixar sig sen lite till, tar på en blus och åter frukost. Byxorna åker på strax innan hon åker till jobbet.

Nu när hon ofta jobbar hemma flyter ofta morgonkaffet ihop med jobbet så att hon sätter sig framför datorn och startar upp med kaffet med sig. En dag när jag kom hem på lunchen i sällskap med en kollega satt hon i kontorsutrymmet fortfarande bara i strumpbyxor... Då hade hon suttit i möten nästan hela förmiddagen utan att få på sig byxor.

• sugarfun
    Anonym (Hemma) skrev 2021-05-31 14:10:30 följande:

Frun har ett vana att klä på sig i etapper på morgonen. Hon går kanske till köket och sätter på kaffe iförd bara bh och strumpbyxor, fixar sig sen lite till, tar på en blus och åter frukost. Byxorna åker på strax innan hon åker till jobbet.

Nu när hon ofta jobbar hemma flyter ofta morgonkaffet ihop med jobbet så att hon sätter sig framför datorn och startar upp med kaffet med sig. En dag när jag kom hem på lunchen i sällskap med en kollega satt hon i kontorsutrymmet fortfarande bara i strumpbyxor... Då hade hon suttit i möten nästan hela förmiddagen utan att få på sig byxor.

Låter härligt sexigt....har det fortsatt så mer :)
  • TomEva

Gillar synen då Eva haft lite bråttom och bara satt på sig en fin topp och sen i bara trosor nertill :). Gäller att inte glömma stänga av kameran efter videomaterial bara ????

• TomEva
    TomEva skrev 2021-06-23 16:15:50 följande:

Gillar synen då Eva haft lite bråttom och bara satt på sig en fin topp och sen i bara trosor nertill :). Gäller att inte glömma stänga av kameran efter videomaterial bara ????

Hände senast i veckan:)

Glad sexig midsommar ;)
  • Anonym (Hemma)
    sugarfun skrev 2021-06-23 14:34:47 följande:

Låter härligt sexigt....har det fortsatt så mer :)

Nja hon har blivit lite mera försiktig efter detta och har byxor eller kjol åtminstone i beredskap ...
Svar på tråden Syndigt på videomaterial - hur har du varit klädd nertill?