Anonym (Mera pirr) skrev 2021-05-12 14:56:46 följande:
För att jag fick min Lovense i present. Den dagen arbetade jag hemifrån och vid lunch hade min nyfikenhet blivit så stor att jag måste få prova den lite i lugn och ro medan jag var ensam hemma.
Men det tog lite för lång tid, installera app och lära mig hur den fungerade, så jag hann liksom inte med att få ut något av den under lunchen.
Nyfikenheten var så stor så jag fortsatte framför jobbdatorn och mellan telefonsamtalen att sätta mig in i dess funktioner och att lära mig hur den fungerade, och jag började öva mig lite och testa olika funktioner.
Efter ett tag kom jag i en skön orgasm där framför datorn.
Nästa dag fortsatte jag lära mig mera och testa fler funktioner. Hade inte hunnit klart när ett stort videomöte med många deltagare skulle ta sin början. Jag kände inte att jag var klar och eftersom jag kunde delta utan cam och att jag inte var klar för att sluta just då, så jag fortsatte leka, testa och öva mig under den en och en halv timma som mötet pågick och snabbt efter avslut så fick jag härligt förlösande orgasm.
Ja, har lärt mig att gilla det ganska mycket och man kan väl säga att på den vägen är det...
Men vill inte den som gav den i present vara den som kontrollerar den? Brukar ju vara största anledningen till att köpa en.
Har själv generellt inte videomöten men telefonmöten och kontrollerar den aldrig själv, men lite svårt att hålla tråden i samtal med chefen om den slås på mitt i haha.
Tycker inte den är så himla effektiv i sig själv på att framkalla orgasm men efter att blivit retad till och från under en hel dag är det definitivt mer mottagligt för g-spot orgasmer men om det inte ska ta väldigt lång tid behöver jag en del mer direkt klitoris stimulans.
Vill man ha lite extra är den definitivt att rekommendera att kombinera med en buttplug, definitivt intressant vad det får musklerna där nere att göra