Jag är så trött på honom.
Jag är så jävla trött på min man. Vi har varit tillsammans i 5 år. Vi fick barn förra året som nu fyller 1. Och ända sen barnet kom har min man ändrats så mycket.
Han vill inte ha sex. Han är sur för att det är rörigt hemma. Sur för att jag inte lagat mat. Han kollar bara på tv. Kollar Facebook i mobilen hela tiden. Pratar i telefon i flera timmar. Ska alltid hitta på saker som kräver att han är ute hela jävla dagen. Sen så ska han släppa så onödiga kommentarer hela tiden.
Men ska jag komma och prata då får Man knappt svar alls. Får jag ett ?mmm? till svar så har jag ändå tur att jag fick något svar alls. Jag Och barnet var en vecka hos min mamma. Då ringde han och saknade oss osv. När jag kommer hem möter jag tystnad. Surhet. Och så blir jag ignorerad.
Det har varit så här i ett år och jag orkar inte mer. Jag känner mig så ensam. Jag känner mig inte levande. Jag tar all ansvar om barnet också. Allt. Han gör ingenting för att hjälpa. När jag säger till han att göra något så jämför han mig med andra bara. Och låter jag bli att byta barnets blöja så gör han inte det. Så då måste jag göra det ändå.
Jag är så trött. Vi sover inte ens i samma rum längre. Jag är nästan en ensamstående. Varför Ska man stanna i relationen om man redan är ensam? Men jag är så rädd för att lämna. Jag har inget jobb, barnet står i kö för dagis. Jag vet inte hur jag ska försörja mitt barn om jag separerar. Kan inte jobba om Barnet inte går på dagis och jag har ingen som kan se efter honom medan jag jobbar. Jag vet inte hur jag ska göra.
Jag vet inte varför jag skriver. Vill väl få ut frustrationen. Ursäkta för lång trådstart