• Anonym (Kan inte släppa mina fantasier)

Drömmer om att min fru har sex med annan man

Detta är en fantasi som jag haft i många år så länge jag och min sambo varit tillsammans. Det hela började för ca 15 år sedan med att vi var unga nyförälskade och låta. Vi pratade lite om trekant men upptäckte ganska snart att det som gjorde mig upphetsad var att se henne ha sex med någon annan kille. Det här visserligen varit en del försök igenom åren då hon träffat någon kille . Men så fort hon är borta på resa eller ute på fest så börjar mina fantasier att spira. Vet inte riktigt vad det är som gör mig så upphetsad. Men älskar att föreställa mig henne varmt och ömt ha het och passionerad sex med en snygg man. Som kan få henne att njuta i fulla drag. Det hela låter ju helt sjukt kanske är det det också. Men kan bara inte släppa mina fantasier. Vi har pratat om det någon gång hon vet mycket väl vad jag gillar. Men ibland känns det bara som att det skulle vara enklast att radera mina drömmar. Då jag inte tror att dom kommer att bli sanna. Finns det fler som känner igen sig? Kanske finns det till och med kvinnor som känner igen sig ?

• Svar på tråden Drömmer om att min fru har sex med annan man
  • Anonym (Täcket uppdraget)
    Anonym (Förlovad men ej gift) skrev 2025-08-15 13:07:49 följande:
    Känner igen mig helt och hållet i detta med att få ihop det samtidigt som vi också bor på en mindre ort <15000 inv.  Vi har diskuterat som så, vi gör detta om eller när vi är på bortaplan för att inte utmana ödet att stöta på någon vi känner. Jag tror förvisso inte jag skulle skämmas om det skulle komma fram. Det är ju inget olagligt att ligga med andra tänker jag.  😊
    Nja, skämmas och skämmas. Frågan är ju också vad andra tycker, för mig är det trots allt rätt viktigt. Och att barnen inte ska behöva få höra talas om några av dessa "aktiviteter". Även om man själv kan tycka att det inte är något fel så är det ju inte jättekul om några av barnen i skolan på avvägar får höra att mamma och pappa haft gruppsex eller vad det nu kan vara.

Det här gör att för mig är det här i dagsläget inte tänkbart att genomföra även om jag egentligen är tänd på iden.
  • Anonym (Ville)
    Anonym (Täcket uppdraget) skrev 2025-08-15 13:29:32 följande:
    Nja, skämmas och skämmas. Frågan är ju också vad andra tycker, för mig är det trots allt rätt viktigt. Och att barnen inte ska behöva få höra talas om några av dessa "aktiviteter". Även om man själv kan tycka att det inte är något fel så är det ju inte jättekul om några av barnen i skolan på avvägar får höra att mamma och pappa haft gruppsex eller vad det nu kan vara.

Det här gör att för mig är det här i dagsläget inte tänkbart att genomföra även om jag egentligen är tänd på iden.
    Det går självklart att göra diskret och anonymt för att minska risken för obehagligt snack på byn. 

Hotell på annan ort eller så besöker man en klubb. 

Går utmärkt att kommunisers med bara Nick på många forum och sidor. 

Ett tips är att undvika Bodycontact och liknande utan att man registrerar sig som medlem på någon klubb, vissa har funktionen att man kan kontakta andra medlemmar via PM. Själv använder jag en dansk klubb där många svenskar har profiler för stora delar av min kommunikation runt först träffar och liknande.  

Tänk också till om man lägger ut bilder. Har man unika tavor och liknande hemma är det dumt att ha dessa med på bild. Smartare att fotografera i neutral miljö så som båthytt, hotellrum eller liknande för att behålla anonymiteten.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Pitalet)

Hej,

Jag delar dessa fantasier. Som man bygger det på att man vill se kroppen på sin partner. En del av lusten ligger i att se hur hon penetraras. Det är vackert, och tanken och synen att hon är upphettad gör man en kåt.
    Rent tekniskt är det kanske svårt att ordna sådant.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Gift man)

Är på jobbresa och fick precis en film från min fru där hon blev väl omhändertagen. Skönt att veta att hon har det bra när man är borta 😉

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Sugen tjej)
    Anonym (Väx upp losers) skrev 2025-08-28 19:32:55 följande:

Patetiska incelcucks och deras fantasier i denna lika patetiska tråd alltså. Skärp er och bli riktiga män istället. 

Åhhh, jag vill ha en riktig man!! Så trött på min man,  ingen stadga ingen fantasi och defenitivt ingen potens!
  • LindaLove

Trevlig tanke!

Min kusin har blivit hotwife och både hon och  hennes make älskar det!

Hon var motståndare till det först, men efter att ha bearbetat det nåt år tyckte hon att det lät som en spännande idé. Nu träffar de killar som hon ligger med, och det verkar inte råda någon brist på killar och män som vill!

Hennes man tittar oftast på.

Om jag hamnar i tvåsamhet nån gång kan jag absolut tänka mig att ha detta som krydda!

• Nyfiken666
    LindaLove skrev 2025-09-05 14:36:23 följande:

Trevlig tanke!

Min kusin har blivit hotwife och både hon och  hennes make älskar det!

Hon var motståndare till det först, men efter att ha bearbetat det nåt år tyckte hon att det lät som en spännande idé. Nu träffar de killar som hon ligger med, och det verkar inte råda någon brist på killar och män som vill!

Hennes man tittar oftast på.

Om jag hamnar i tvåsamhet nån gång kan jag absolut tänka mig att ha detta som krydda!

En hotwife låter ju som rena drömmen Cool
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Förlovad men ej gift)
    Nyfiken666 skrev 2025-09-05 14:55:19 följande:
    En hotwife låter ju som rena drömmen Cool
    Min blivande fru vet att hon har den möjligheten om hon vill. Jag hoppas hon tar första steget snart. 
  • Ztiff2
    Loverboy skrev 2025-09-09 19:15:12 följande:

Jag vart oerhört kåt av att se henne njuta med andra.

Något du testat :)? 
  • Anonym (axe)

För oss är det här ingen fantasi. Och vi har löst det på ett sätt så att risken att andra ska känna till det är minimal.
    Jag brukar lämna min bil på någon parkering en bit hemifrån och ge nycklarna till killen som ska komma hem. Min fru och jag är hemma när han kommer med min bil. Han öppnar garagedörren med fjärrkontrollen och kör in. Sen kan han gå direkt in i huset huset. Ingen vet nu att han är där. har gjort så här i 2-3 år och ingen annan än vi vet vad som händer i huset. På morgonen åker jag och han iväg tillsammans i bilen.
    Som sagt, det här fungerar utmärkt och jag får se när de håller på. Jag blir riktigt upphetsad av det.
    För oss är det viktigt att hon väljer och bestämmer vem som ska komma. Så för mig blir det en överraskning.

• Anonym (axe)

För oss är det här ingen fantasi. Och vi har löst det på ett sätt så att risken att andra ska känna till det är minimal.
    Jag brukar lämna min bil på någon parkering en bit hemifrån och ge nycklarna till killen som ska komma hem. Min fru och jag är hemma när han kommer med min bil. Han öppnar garagedörren med fjärrkontrollen och kör in. Sen kan han gå direkt in i huset huset. Ingen vet nu att han är där. har gjort så här i 2-3 år och ingen annan än vi vet vad som händer i huset. På morgonen åker jag och han iväg tillsammans i bilen.
    Som sagt, det här fungerar utmärkt och jag får se när de håller på. Jag blir riktigt upphetsad av det.
    För oss är det viktigt att hon väljer och bestämmer vem som ska komma. Så för mig blir det en överraskning.

• Anonym (axe)
    Flasklapp2 skrev 2025-08-14 13:47:12 följande:

Nja, det är väl rätt svårt att säga utifrån en 40 minuters podd med hennes perspektiv, och jag påstår inte att alla som går igång på det garanterat lider av mental ohälsa. Men det vore intressant om det fanns gemensamma nämnare.

när man läser på familjeliv om detta låter det som att alla med den här kinken är dom gladaste, normalaste och mest lyckliga människorna på jorden. Det kanske ni är, men det är svårt att förstå varför. 

Jag vill inte på stå att vi är världens lyckligaste bara för att vi håller på med det här.
    För att det ska fungera med hotwife eller cuckold är det en förutsättning att man är helt trygga med varandra. Är man inte det ska man avstå helt.
    Vi har den här tilliten och tryggheten med varandra och kan därför njuta av situationen. För mig skulle det inte fungera att hon är hotwife. Jag vill uppleva hennes njutning. Faktiskt njuter jag mer av att se henne njuta än att jag är en del av det.
    För oss är variationen viktig både vad gäller ålder på älskaren och på det sätt som vi genomför det.
  • Anonym (Förlovad men ej gift)
    Anonym (axe) skrev 2025-09-19 18:14:08 följande:
    Jag vill inte på stå att vi är världens lyckligaste bara för att vi håller på med det här.
    För att det ska fungera med hotwife eller cuckold är det en förutsättning att man är helt trygga med varandra. Är man inte det ska man avstå helt.
    Vi har den här tilliten och tryggheten med varandra och kan därför njuta av situationen. För mig skulle det inte fungera att hon är hotwife. Jag vill uppleva hennes njutning. Faktiskt njuter jag mer av att se henne njuta än att jag är en del av det.
    För oss är variationen viktig både vad gäller ålder på älskaren och på det sätt som vi genomför det.
    Nu förstår jag inte, du klarar inte av att hon är hotwife men du vill se henne njuta. Du kan väl fortfarande vara en del av det även om hon är en hotwife som har sex med andra? 
  • Anonym (axe)
    Anonym (Förlovad men ej gift) skrev 2025-09-19 23:42:56 följande:
    Nu förstår jag inte, du klarar inte av att hon är hotwife men du vill se henne njuta. Du kan väl fortfarande vara en del av det även om hon är en hotwife som har sex med andra? 
    Att veta att hon njuter är inte detsamma som att se och uppleva att hon njuter. Och jag vet att hon tycker likadant
Svar på tråden Drömmer om att min fru har sex med annan man