• Anonym (otro)

Min fru vill att jag tittar på

Min fru har på ett lite inlindat sätt antytt att hon vill ha sex med någon annan. Jag tycker att det är bra att det inte är något hon försöker smyga med. Hon vill i stället att jag ska se det. Det kan jag tänka mig men jag har sagt att det inte ska vara någon vi känner eller att det är någon jämnårig.

Är det någon som har erfarenhet av detta? Berätta gärna/ge råd i så fall

• Svar på tråden Min fru vill att jag tittar på
  • Anonym (otro)
    Robert 832 skrev 2020-11-22 15:37:50 följande:

Verkar som att du accepterar eller lutar åt att acceptera detta. Tror din fru redan kan ha en plan för hur detta kan komma att utvecklas men se till att göra lite självransakan, vad behöver du för att det här ska ge dig nånting?

Börja tänka på det som något gemensamt och sträva efter att det även ger dig nån form av njutning.

Jag uppskattar min fru för att hon är ärlig och har berättat om sina tankar. Jag respekterar också de tankar hon har. Frågan om varför hon har dessa tankar är central. Och hennes förklaring är enkel och som jag accepterar. Hon tror att det leder till ett sexliv mellan oss och jag har kommit fram till att detärvärt att pröva. Jag har faktiskt hört om män som faktiskt har upplevt detta som stimulerande. Men som jag skrev i tråden så vill jag inte heller riskera något så att det går fel.

Är det någon som har positiva eller negativa erfarenheter av detta så tar jag gärna del av dem.
  • Robert 832
    Anonym (otro) skrev 2020-11-25 09:41:59 följande:

Jag uppskattar min fru för att hon är ärlig och har berättat om sina tankar. Jag respekterar också de tankar hon har. Frågan om varför hon har dessa tankar är central. Och hennes förklaring är enkel och som jag accepterar. Hon tror att det leder till ett sexliv mellan oss och jag har kommit fram till att detärvärt att pröva. Jag har faktiskt hört om män som faktiskt har upplevt detta som stimulerande. Men som jag skrev i tråden så vill jag inte heller riskera något så att det går fel.

Är det någon som har positiva eller negativa erfarenheter av detta så tar jag gärna del av dem.

Det är inte så enkelt som att det funkar för alla. Vissa klarar inte av det, andra upplever en nytändning. Beror på vem man är och om man kan se det som nått positivt.
  • Nallebjörnen420
    Anonym (otro) skrev 2020-11-25 09:41:59 följande:

Ni kan höra av er till mig om ni vill diskutera något, observera att det står fel ålder i profilen är mycket yngre.
  • Anonym (?)
    Nallebjörnen420 skrev 2020-11-25 12:42:11 följande:
    Ni kan höra av er till mig om ni vill diskutera något, observera att det står fel ålder i profilen är mycket yngre.
    är du 48 istället för 50?
  • Anonym (otro)
    Anonym (?) skrev 2020-11-25 13:13:08 följande:
    är du 48 istället för 50?
    Jag 58
    hon 52
  • Anonym (Glöm det)

Sättet hon "antyder" det på säger ju en hel del.
    Jag vill det här annars...

Säg helt enkelt, där är dörren...

• Anonym (Glöm det)

Sättet hon "antyder" det på säger ju en hel del.
    Jag vill det här annars...

Säg helt enkelt, där är dörren...

• Mrsvixen82

Vad roligt för er! Spännande och givande tid ni har framför er! För det första skulle jag vilja säga är att din fru känner sig väldigt trygg på ett älskvärt vis med dig iom att hon vill göra detta MED dig!! Och jag lovar ni kommer få en ytterligare fördjupad samliv iom detta!!

Största tipset är iaf - ta det lugnt. Nu är ju iofs alla människor olika. Men för oss (jag och min man) var det skönt att vi tog små steg. Ge er ut på dejtingsidorna och kolla ut någon man. Gå på dejt som första steg. På andra dejten kanske han för börja känna lite på din fru. En kyss kanske osv... Lycka till ;).

Skriv gärna om du har några frågor!!

• Mrsvixen82

Vad roligt för er! Spännande och givande tid ni har framför er! För det första skulle jag vilja säga är att din fru känner sig väldigt trygg på ett älskvärt vis med dig iom att hon vill göra detta MED dig!! Och jag lovar ni kommer få en ytterligare fördjupad samliv iom detta!!

Största tipset är iaf - ta det lugnt. Nu är ju iofs alla människor olika. Men för oss (jag och min man) var det skönt att vi tog små steg. Ge er ut på dejtingsidorna och kolla ut någon man. Gå på dejt som första steg. På andra dejten kanske han för börja känna lite på din fru. En kyss kanske osv... Lycka till ;).

• Anonym (otro)
    Mrsvixen82 skrev 2020-11-28 19:12:17 följande:

Kan jag skicka PM?
  • Anonym (otro)
    Mrsvixen82 skrev 2020-11-28 19:12:17 följande:

Bra synpunkter att inte gå för fort fram
  • Anonym (moralgubben)

Ännu en tråd som inte handlar som otrohet. Eller??

• Anonym (Glöm det)

Som sagt.

Handlar absolut ingenting om "förtroende" för sin man (trams) utan
    vilja både ha kakan/äta den.

Sen om du inte skickar henne på dörren så skulle jag i ditt fall omgående 
    börja ligga med andra kvinnor för att visa ditt "förtroende" för din fru :)

Svar på tråden Min fru vill att jag tittar på