Ärligt och egoistiskt- ger eller får du hellre?
Handen på hjärtat, ger eller får du helst en orgasm?
Om du måste välja mellan en av er - är det då du eller din partner som då får orgasm?
Om du måste välja mellan en av er - är det då du eller din partner som då får orgasm?
Min egen orgasm är en bonus, men absolut inget måste. Men jag vill helst se min kvinna njuta av flera orgasmer för att sexet ska vara riktigt bra. Har hon väl kommit en gång brukar det rulla på så hon får flera i rad. Och hon får även olika sorters orgasmer, klitoris- vaginal-, fontän- och anal orgasmer, som oftast är de bästa enligt henne själv. Detsamma gäller för mig. Finns inget bättre än när hon tar mig med en stapon hårt och intensivt ändå tills jag kommer utan stimulans på kuken!
Hade varit kul med fler röster...
Det känns inte som frågan har en poäng ens om inte någon i relationen blivit förlamad från halsen och neråt.
Vi kommer alltid båda två, ingen går utan.
Mina tankar och hans fingerfärdighet gör att jag kommer.
Min vilja att ställa upp på vissa klädkoder/fetischer och hans tankar samt penetration gör att han kommer.
Inget av det är särskilt svårt eller tidskrävande.
Jag gillar att få mer än att ge helt klart. Min man verkar inte ha så stort intresse för sina egna orgasmer. Han ger mycket hellre och verkar njuta som mest av att jag får orgasm. Så egentligen ger vi nog varandra precis vad vi båda vill ha.
Ärligt, det beror på. Ibland vill jag ge, andra gånger vill jag få. Det beror på vad jag känner för. Så jag hittar nget alternativ att välja på i den här enkäten.
Det känns inte som frågan har en poäng ens om inte någon i relationen blivit förlamad från halsen och neråt.
Vi kommer alltid båda två, ingen går utan.
Mina tankar och hans fingerfärdighet gör att jag kommer.
Min vilja att ställa upp på vissa klädkoder/fetischer och hans tankar samt penetration gör att han kommer.
Inget av det är särskilt svårt eller tidskrävande.
Ärligt, det beror på. Ibland vill jag ge, andra gånger vill jag få. Det beror på vad jag känner för. Så jag hittar nget alternativ att välja på i den här enkäten.
Tänk att du bara har en gång, vad vill du då? ge eller få?