• Carolaline

Testa negativt på BIM -4. Plussa senare eller ge upp hoppet?

Hej! Har försökt att få ett syskon till vår lilla grabb ett tag nu. Blir så besviken vid varje misslyckat försök.

Är idag på BIM-4, ska ha mens på måndag. Har testat med testa-tidigt-tester som ska kunna upptäcka så tidigt som 6 dagar innan BIM. De visar inte tillstymmelsen till plus, är det kört då? De borde ju kunna visa ett supersvagt streck om det skulle pågå något i kroppen, kan jag tycka.

Lite solskenshistorier eller tough love önskas.

• Svar på tråden Testa negativt på BIM -4. Plussa senare eller ge upp hoppet?
  • Molybden

Det behöver inte vara kört! Hur många dagar du kan testa innan BIM beror också på hur lång din lutealfas är.

• Carolaline

Tack för svar och hopp! Idag är det ÄL +9. Hade ÄL förra tisdagen. Hoppas hoppas hoppas! Borde det inte ha börkat skymta ett litet plus eftersom testarna ska kunna registrera så mycket tidigare? Tack igen!

• Lilja3389

Känner med dig! Bim -5 börjar också ge upp hoppet. Dagarna går så långsamt och testet är helt blankt...

Blev gravid i augusti och då blev de positivt först bim-2 så försöker hålla hoppet uppe, även om de blev missfall den gången.

• Carolaline

Usch vad tråkigt, beklagar verkligen! Håller tummarna så hårt för dig och ditt plus!

Vilken tortyr det här är! När vår lilla kille blev till hade jag gått igenom många månader av att hetsa med testen så just den månaden lovade jag mig själv att inte göra det. På självaste BIM-dagen tog jag ett test för att brösten kändes stenhårda. Då fick jag mitt efterlängtade plus.

Nu har jag dock ingen aning om när jag visar plus om jag inte väntar till självaste BIM. Men tyvärr är jag här igen och hetsar med testerna.

Känns väldigt hopplöst om man inte ser svaga streck än. Vet inte vad som är bäst, att hålla hoppet uppe eller acceptera misslyckandet.

• Lilja3389

Ja dagarna går så långsamt!

Bim på tisdag fortfarande hel blankt test... svårt att inte testa. Känner att jag letar signaler också.

Håller tummarna att du får ett plus <3

Svar på tråden Testa negativt på BIM -4. Plussa senare eller ge upp hoppet?