Vilken är finast - kvinnokroppen eller manskroppen?
Rent estetiskt, vilken kropp tycker du är finast?
Rent estetiskt, vilken kropp tycker du är finast?
Citerar Elaine i Seinfeld: ?The female body is a work of art, the male is utilitarian, for getting around.?
Eftersom jag gillar muskler och vältränade kroppar (ganska hårlösa) och har svårt att attraheras av kroppsfett väljer jag män. Men en ung och välformad kvinnokropp kan vara intressantare och sexigare att titta på, men med åldern förfaller de flesta kroppar och blir väldigt oattraktiva i mina ögon. Äldre kvinnor efter 60-70 kan faktiskt se bättre ut än de flesta män har jag noterat på badstränder.
Manskroppen. Kvinnor är oftare feta.
Citerar Elaine i Seinfeld: ?The female body is a work of art, the male is utilitarian, for getting around.?
Kvinnokroppen.
Så här efter drygt 12 timmars röstande så kan vi konstatera att kvinnokroppen har en betryggande ledning. Men man kan ju aldrig vara säker! Någon som vet när poströsterna kommer in?
Manskroppen. Kvinnor är oftare feta.
Jag är kvinna. Tycker kvinnokroppen är finare. Men tänder mer på manskroppen. Tycker män är ofattbart vackra och sexiga.
Känner inte attraktion till kvinnokroppen. Fast kan se att den är jättefin med sina kurvor och sin mjukhet.
Jag kan däremot tända på tanken hur kåt en man torde bli på min kropp, ha ha
Jag är kvinna. Tycker kvinnokroppen är finare. Men tänder mer på manskroppen. Tycker män är ofattbart vackra och sexiga.
Känner inte attraktion till kvinnokroppen. Fast kan se att den är jättefin med sina kurvor och sin mjukhet.
Jag kan däremot tända på tanken hur kåt en man torde bli på min kropp, ha ha
Jag tycker det är individuellt och inte knutet till kön. Det finns både män och kvinnor med väldigt fina kroppar.
Det är en helt annan sak när det handlar om sexuell attraktion - då är det kvinnans kropp som gäller. En välformad kvinnorumpa är något som får attraktionen att vakna ordentligt. Och då behöver det inte heller handla om att man tänder mer på en kropp för att den är "fin". En kvinnas kropp attraherar sexuellt även om den inte hör till dom finaste.
Jag tycker fitta e de finaste som finns...å tuttar e gutt
Jag tycker fitta e de finaste som finns...å tuttar e gutt
Ibland är det pinsamt att vara man på FL. Suck.
Ett öppet kvinnoskrev med en liten fin mus utan massa lösa läppar o hår. Svårt förklara
Rent objektivt så kan ju kvinnokroppen vara fin även som helt otränad, smal, mullig, vältränad, muskulös finns väldigt många fina kvinnokroppar i olika former (Nog allt förutom väldigt mager eller väldigt tjock kan vara fint)
Medans manskroppen kräver hård träning eller hårt kroppsarbete för att vara attraktiv. Finns ju ingen fin tanig manskropp, fin mullig manskropp osv. Det blir ett mindre spektrum av tilltalande manskroppar än kvinnokroppar.
Därför vinner nog kvinnokroppen rent objektivt.
För mig som heterosexuell man är det självklara svaret kvinnokroppen,brösten dom breda höfterna och kvinnors otroligt söta och sexiga stjärtar,kvinnokroppen är även mjukare därför mer kramvänlig.