• Bubblan86

Någon som kännt liknande?

Jag är i vecka 31 just nu och idag när jag skulle hämta mina barn från förskolan så kände jag att jag hade väldigt ont i svanken och bäckenet när jag gick.

Har foglossning så tänkte inte så mycket på det.

Men när jag var på väg hem så fick jag en jävulsk smärta på ena sidan livmodern som gick ner i ena benet och jag fick stanna och andas igenom smärtan varannan minut.

Det kändes som förlossningsvärkar som kom och gick med jämna mellanrum men bara på ena sidan och att det även kändes i ena låret.

Hade jag inte haft barnen med mig så hade jag nog skrikit rakt ut.

Det höll på sådär nästan hela vägen hem ca 20 min men sen slutade det.

Nu har jag lite molvärk men inge mer.

Kan det vara foglossningen som blir så eller vad ska jag tro.

Någon annan som haft så?

• Svar på tråden Någon som kännt liknande?
  • Solblomma30

Jag har inte känt av just det men spontant låter det som att du klämde till någon nerv, iom att smärtan strålade ned i benet. Det är ju typiskt när en nerv kommer i kläm.

• Bubblan86
    Solblomma30 skrev 2020-12-07 16:11:53 följande:

Jag har inte känt av just det men spontant låter det som att du klämde till någon nerv, iom att smärtan strålade ned i benet. Det är ju typiskt när en nerv kommer i kläm.

Ja jag tänkte lite om det skulle kunna vara en nerv eller ischias men kändes så konstigt att det kom o gick varannan minut och inte höll i sig konstant.

Men nu är det över iallafall så bara hoppas att det inte kommer tillbaka igen.
Svar på tråden Någon som kännt liknande?