Är det en Pojke eller Flicka?
Var på mitt första ultraljud idag och fick ganska bra bilder på bebis, är så nyfiken på vem det är som gömmer sig där inne. Kan ni se? Är det en pojke eller flicka?
Var på mitt första ultraljud idag och fick ganska bra bilder på bebis, är så nyfiken på vem det är som gömmer sig där inne. Kan ni se? Är det en pojke eller flicka?
Ingen på inom obstetriken skulle gissa på flicka utifrån den nuben, det kan jag lova dig :).
Så du skulle gissa på tjej utifrån bilden? Utan att veta NIPT resultatet? Jag har också hört att 2 streck är pojke så det var därför jag blev fundersam när det var 2 tydliga streck på bilden men NIPT sa tjej...
Haha ja, får vänta lite med att köpa kläder känner jag! Gjorde på Vasamamma i Stockholm, svaret kom på ett papper från Centogene som verkar vara i Tyskland. Hade fetal fraction 18% så det är väl ganska mycket tror jag? Ja spännande! ????
Tidig flicka - har några dagar på sig att utvecklas till pojknub!
Jag har bara den här också:
Allvarligt? Haha va spännande :). Nuben här är ju så pojklag som den kan bli. Spännande att se på rul :)
Ingen på inom obstetriken skulle gissa på flicka utifrån den nuben, det kan jag lova dig :).
Ser ut som en flicka, beroende på hur många veckor och dagar du var när denna bild togs.
Nipt är 100% tillförlitligt med kön då dom kollar om barnet har x eller y kromosom genom blodet. Så grattis till att ni ska få en tjej, mysigt :) Vi gjorde Nipt förra gången och fick reda på att det var en tjej denna gång har vi inte gjort ngt sådant test.
Japp, tydlig flicknub tycker jag jättelik båda mina flickors! Posta för skojs skulle på the nubologists, nub theory queens eller en annan nub-grupp på facebook?
Nu är det ju bekräftat att det är en flicka. NIPT är säkert så det är en flicka.
Och jo, nuben på den bilden ser tjejig ut. Det ser man om man har erfarenhet och vet vad man pratar om.
Nu är det ju bekräftat att det är en flicka. NIPT är säkert så det är en flicka.
Och jo, nuben på den bilden ser tjejig ut. Det ser man om man har erfarenhet och vet vad man pratar om.
Haha om du bara visste:D erfarenhet? Du verkar ju totalt jävla dum i huvudet.
Nipt är inte 100% säkert. Borde väl du veta, besserwisser.
Postade i ?Nub theory queens? på facebook och fick snabbt svar av två admins som båda skrev tjej. Så kanske kan lita på NIPT ändå :) Det lär ju märkas om ett tag om inte annat! :D
Tänkte bara uppdatera och säga att det bekräftades på RUL att det är en flicka :) Så NIPT stämde!
Ser ut som en liten flicka :)
Grattis!