• Anonym (Pojkvän till flickvän)

Vill du se din fru/flickvän slicka fitta?

Hur ser på detta med att frugan skulle slicka fitta någon gång, nu eller bä?

Har hon gjort det eller skulle du sätta stopp direkt om frågan kom upp?

Har hon sexuella känslor för sitt kön eller är hon helt hetero?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du se din fru/flickvän slicka fitta?
  • Anonym (Himlen)
    Anonym (Pojkvän till flickvän) skrev 2020-12-16 21:54:26 följande:
    Såklart, jag försökte bara vara lite rolig...
    Tough crowd...
  • Anonym (Pojkvän till flickvän)
    Anonym (Himlen) skrev 2021-07-11 08:48:09 följande:

Tough crowd...

Eller hur!
  • lindeerik

Jag hade gärna sett min fru slicka fitta. Kravet hade varit att jag hade fått vara med och knullat tjejen efteråt ????

• Anonym (Bitjejen)

Att gränsöverskridande alltid är lika spännande för heterofolk...Tinder svämmar över av er nu, nej vi ickeheteros är INTE intresserade av er. Fatta det någon gång. Och varför få fiffi slickad av någon som varken kan eller gillar det...

• Anonym (odin)
    Anonym (Bitjejen) skrev 2021-07-11 11:27:48 följande:

Att gränsöverskridande alltid är lika spännande för heterofolk...Tinder svämmar över av er nu, nej vi ickeheteros är INTE intresserade av er. Fatta det någon gång. Och varför få fiffi slickad av någon som varken kan eller gillar det...

*inte alltid. Snarare ytterst sällan.
  • Anonym (Njaej...nej.)

Har faktiskt sett det på film från långt innan vi var tillsammans. Men de slickade varandra precis bredvid. Så fejk-lesbisk:D Tydligen är det vanligt i porr med att en del kvinnor inte vill göra detta så de låtsas bara och slickar varandra i ljumsken istället :D

• Anonym (Bitjejen)
    Anonym (odin) skrev 2021-07-11 14:02:13 följande:
    *inte alltid. Snarare ytterst sällan.
    Haha, nä sant antagligen :) Brukade skämta med en lesbisk flickvän om hur bitjejer slickar, minimalt med tungutstick och kanske 10 snabba oengagerade slick...och nyfikna heterobrudar hon varit med var totalt bortkastad tid, så dåligt att upphetsningen försvann på studs :D Och ändå ska det letas unicorns för trekanter.
  • ungvard

Skulle absolut tända på att se min fru med en annan kvinna, hon har legat med kvinnor i sin ungdom och vet att jag inte har något emot det :)

• Nipus81

Ja! Absolut, detta hade varit hur hett som helst! Se henne slicka fitta men kanske ännu hellre, se henne bli slickad och även få orgasm av en annan kvinna!

• Anonym (Bengt)

En stark inre bild: Min fru på rygg. En kvinna ligger framstupa mellan min frus ben och slickar henne. Medan jag tar den andra kvinnan bakifrån och ser min frus bröst gunga och ser henne i ögonen. Oj oj oj.

Svar på tråden Vill du se din fru/flickvän slicka fitta?