• Tandläkarna

Enkätundersökning från tandläkarna

Hej alla föräldrar! Glad

Vi är två tandläkarstudenter som pluggar på Odontologen, Göteborgs Universitet. Just nu håller vi på med vårt examensarbete som handlar om era vanor och tankar kring kost och munhygien. Vi hade varit ENORMT tacksamma om ni tog 5 minuter av er tid för att svara på ett par frågor. Har ni några tankar och funderingar är det bara att höra av er!

Annars önskar jag er alla en riktigt God jul! 

LÄNK till enkätundersökningen:
    www.webbenkater.com/s/21743d7 

• Svar på tråden Enkätundersökning från tandläkarna
  • Jag är bara jag

Svarat, men svarsalternativet att barnet i princip aldrig äter godis eller snacks borde funnits.

• Anonym (T)

Barnet har endast 1 förälder, det finns inte som alternativ. Barnet äter aldrig godis, snacks, saft, läsk eller annat liknande. Varken med socker eller sockerfria. Det finns inte heller som alternativ. Tycker det var en rätt ogenomtänkt enkät.

• Anonym (Mamma)

Fråga 4.1, 4.2, 4.3 och 4.4: Instämmer inte alls eftersom mitt barn inte äter godis eller snacks, och inte dricker läsk/saft eller sockerfria alternativ. Kommer ni verkligen att förstå innebörden av svaren ni får på de frågorna?

• Tandläkarna

Tack för er medverkan och feedback! Vi tar givetvis åt oss av detta. Hoppas ni får en fin avslut på veckan! Glad

Svar på tråden Enkätundersökning från tandläkarna