Ny chans? Hjälp
Mitt ex har lämnat mig minst 5 ggr under våra 2 år tsm. När jag var gravid o innan vi gifte oss lovade han att aldrig mer försvinna. Dom gånger han lämnat mig har det varit av små tjsfs och ibland för mig oförklarliga grejer. 3 veckor efter bebis e född lämnar han mig igen , varje gång gråter jag bönar o ber. Men hsn lämnar mig iaf , för att sen komma tillbaka efter några veckor. Sen samma visa igen när bebisen var 2.månsder. då sa han att jag får hitta nån som älskar mig för den jag e och att han inte vill ha mig o de e bäst att de e över. Och att om han tar tillbaka mig kmr han ändå lämna mig om och om igen. Han var totalt iskall. Tillslut efter 2 veckor av gråt o bönade gav jag upp och stack. De tog 2 månader sen började han böna o be om att få sin familj tillbaks. Att han gör vad som helst. Villig att söka hjälp o allt.. kommit med blommor o presenter o gör allt. Jag har märkt att han har väldigt många narcessist drag.. Han skyller allt på cannabis missbruk , att de skulle gjort honom sån , och han har ingen riktig förklaring på varför han lämnat mig gång på gång. Eller varför han vräker ur sig saker .. enda anledningen att jag ens funderar på ge en chans e för vi har barn . Han har ljugit om.små grejer förut. Han har varit drogfri över 3 månader.. vad hade ni gjort? Vad e hans problem???