• Alwaystogether

Covid-19 på förskola

Någon vara barn som vart på förskolan där det konstaterats smitta har blivit sjuka? Idag fick jag mejl från sonens förskola att det går covid-19 där, smittotillfället är 10-11/12 torsdag och fredag förra veckan) , sonen var inte på förskolan hela den veckan, och denna veckan har han bara varit där igår 16/12 men annars inget, jätte rädd att han ska åka på det lagom till jul, därför tänkte jag kolla om någon smittats på det sättet, hur stor risk det är att han åkt på det på den korta tiden

Mvh orolig mamma

• Svar på tråden Covid-19 på förskola
  • Alwaystogether

[quote=80829830][quote-nick]Alwaystogether skrev 2020-12-16 16:17:54 följande:[/quote-nick]Någon vara barn som vart på förskolan där det konstaterats smitta har blivit sjuka? Idag fick jag mejl från sonens förskola att det går covid-19 där, smittotillfället är 10-11/12 torsdag och fredag förra veckan) , sonen var inte på förskolan hela den veckan, och denna veckan har han bara varit där igår 15/12 men annars inget, jätte rädd att han ska åka på det lagom till jul, därför tänkte jag kolla om någon smittats på det sättet, hur stor risk det är att han åkt på det på den korta tiden

Mvh orolig mamma

• Drottningen1970

Vi får regelbundet Mail om fler smittade på sonens grundskola i alla fall.

Känner mig nästan lite tacksam för att han är hemma med öroninflammation denna vecka som är sista innan jul.

• Alwaystogether
    Drottningen1970 skrev 2020-12-16 16:23:42 följande:

Vi får regelbundet Mail om fler smittade på sonens grundskola i alla fall.

Känner mig nästan lite tacksam för att han är hemma med öroninflammation denna vecka som är sista innan jul.

Okej, jag hoppas verkligen vi slipper ???? sonen kommer vara hemma tills efter nyår nu, så hoppas den lilla stunden inte var någon fara
  • Alwaystogether
    Alwaystogether skrev 2020-12-16 16:34:56 följande:

Okej, jag hoppas verkligen vi slipper ???? sonen kommer vara hemma tills efter nyår nu, så hoppas den lilla stunden inte var någon fara

Oj ???? skulle inte vara massa frågetecken där
  • Alwaystogether
    Alwaystogether skrev 2020-12-16 16:35:31 följande:

Oj ???? skulle inte vara massa frågetecken där

Okej, nu vet jag problemet, kan tydligen inte göra emoji..
Svar på tråden Covid-19 på förskola