Vem är det som lämnar
Vem är det som brukar lämna förhållande när det knakar o inte finns framtid ?
Vem är det som brukar lämna förhållande när det knakar o inte finns framtid ?
Den som lämnar är väl den som vill lämna oberoende av kön.
Den som är mest less på relationen. Det har inte med kön att göra.
Den som lämnar är i regel inte den som gör slut.
Det är beroende av kön hävdar jag :)
Vi hade det inte bra. Jag tänkte att det blir nog bättre efter sommaren/efter jul/när barnen har blivit större/om vi pratar om det.
Det blev hon som tog initiativet till att bryta upp. Jag blev helt knäckt. Nu långt senare är jag betydligt lyckligare med min nya kvinna, tacksam till exet som hade modet att bryta upp.
Den som lämnar är i regel inte den som gör slut.
Det är beroende av kön hävdar jag :)
Det finns väl ingen statistik på om det är män eller kvinnor som gör slut oftast?
Det här är ju väldigt olika. Varför är det så många som har röstat på kvinnan? Var får ni det ifrån? Varför skulle kön ha någon betydelse i det här?
Har varit i två förhållanden, jag är en kvinna. I det första förhållandet så var vi överens om att göra slut, även fast det var jag som tog initiativ till det. I det andra förhållandet så var det han som lämnade mig, eftersom att vi bråkade mycket och ej fungerade ihop. Han hörde dock av sig efter en kort tid och nu är vi tillsammans igen.
Det finns väl ingen statistik på om det är män eller kvinnor som gör slut oftast?
Det här är ju väldigt olika. Varför är det så många som har röstat på kvinnan? Var får ni det ifrån? Varför skulle kön ha någon betydelse i det här?
Har varit i två förhållanden, jag är en kvinna. I det första förhållandet så var vi överens om att göra slut, även fast det var jag som tog initiativ till det. I det andra förhållandet så var det han som lämnade mig, eftersom att vi bråkade mycket och ej fungerade ihop. Han hörde dock av sig efter en kort tid och nu är vi tillsammans igen.
Tjejer verkar ha svårt för att använda fantasin ????