• majgrönska

Ni som haft corona, hur var era symptom?

Ni som haft konstaterad corona/covid 19. Hur upplevde ni det? Vilka symptom?

Och om ni vet när ni smittades, hur lång tid tog det?

• Svar på tråden Ni som haft corona, hur var era symptom?
  • Anonym (Leif)

Sved i näsan, hudutslag, kraftig yrsel, feber, ingen lukt eller smaksinne, ont i lungorna, bröst, hals; kissade i sängen när jag sov, Du kan få dödsångest....

• Anonym (Leif)

Fick skiten i mataffären.

• Politisktinkorrekt

Fick muskelvärk, lite nästäppa, huvudvärk och trött. Som en lätt förkylning. Smak- och luktsinnet försvann några dagar och försvinner fortfarande lite då och då. Testade positivt i början på november.

• Politisktinkorrekt

Glömde; blev förmodligen smittad av min man men vi vet inte var han fick det ifrån. Barnen var också positiva men ingen i familjen blev särskilt sjuka, samma symtom som jag. Vad jag vet har vi inte smittad någon annan av de vi träffade innan vi insjuknade.

• Anonym (Christina)

Torrhosta i 8 veckor, ont i halsen ett dygn, blåa tår.
    Hade varken feber eller lukt- och smakbortfall.

• Anonym (Inga)

Inga symtom, märke bara genom test via arbetet

• Anonym (Maken konstaterad)

Maken konstaterades just med Corona - han har haft väldigt hög feber (39-40 grader), ont i kroppen, huvudvärk, hosta och har inte kunnat sova på nästan 5 nätter.

• Anonym (Ellen)

Min man - flunsa. Ungefär som vanlig influensa med ont i kroppen. Kände sig helt frisk efter ca 10 dagar.
    Jag - ont i huvudet ett par dagar, känslan av en förkylning som aldrig riktigt bröt ut.

Har ingen aning om hur vi åkt på detta. 

Svar på tråden Ni som haft corona, hur var era symptom?