• Anonym (Syndaren)

Kan du tänka dig att onanera med en främling på webcam?

Som frågan lyder...

"Kan du tänka dig att onanera med en främling på webcam?"

Själv så gör jag det ibland på någon av sidorna som slumpar ihop en med någon okänd (döljer ansiktet) men möter sällan andra kvinnor. ????

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan du tänka dig att onanera med en främling på webcam?
  • Anonym (Kvinnan)

Om jag får bra betalt för det - visst

Gratis - ALDRIG I LIVET

• Anonym (Syndaren)

Berätta gärna om era tankar och erfarenheter...????

• Anonym (Syndaren)

Hur gör du för att få betalt?

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Syndaren) skrev 2020-12-21 17:35:53 följande:

Varför?

Är detta en runktråd eller? Jag kommer inte ge dig några runkfantasier tyvärr.
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Syndaren) skrev 2020-12-21 17:36:48 följande:

Hur gör du för att få betalt?

Har aldrig tagit betalt för det. Men om jag ens skulle onanera för främlingar så ska jag ha bra betalt för det också. Inget är gratis, så det borde heller inte runkmaterial vara.

Skulle dock aldrig falla mig in att onanera framför främlingar, jag har mer självrespekt än så
  • Litenmenhård

Jag gjorde det mycket när jag var yngre. Idag skulle jag nog inte göra det.

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Bikille trans)

Jag gör det aldrig då jag i forum är väldigt öppen med mina kinky egenheter och därför vill jag vara diskret med min identitet o ej heller visa mitt hem med risk att det skulle kunna läka ut allmänt el leda till utpressning.

Foton är dock ok när jag försäkrat mej om att inget kännetecken finns med.

Tur man inte är tatuerad

• Anonym (S)
    Anonym (Syndaren) skrev 2020-12-21 17:35:53 följande:

Varför då?

Jag har inga erfarenheter om det. Om jag hade det, skulle jag inte dela med mig av dem.

• Anonym (Man)

Jag blir rädd för mitt egna kön ibland, och då menar jag inte min egna snopp utan det manliga könet. Vad får man ut av att runka inför en okänd människa? Det är fler män som skulle göra det än som inte skulle göra det. När kvinnorna röstar står det 100-0 mot att inte dra en handtralla inför någon okänd på nätet. Tack att ni är stabila!

• Anonym (Njaeeeee....)

Kanske om hon är väldigt attraktiv och börjar onanera först och jag går igång på det. Annars har jag svårt att tänka mig att jag skulle vilja göra det. Bara hala upp den inför någon och runka alltså sådär spontant? Nej tack:D

• Anonym (Carmen)

Runkar ofta i cam men det är bara män som gör det i stort sätt. Men då jag tänder på män med så funkar det för mig. Men visar aldrig mitt ansikte.

Svar på tråden Kan du tänka dig att onanera med en främling på webcam?