• Crash Man

    Köper du julklappar till din husdjur?

    Ja, som rubriken lyder. Många ser sina husdjur som familjemedlemmar och likt de andra i familjen förtjänar de en julklapp eller två. Jaghar själv köpt en fiskleksak till katten.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Köper du julklappar till din husdjur?
  • fluu

    Självklart! Förra året fick marsvinen ett nytt lekhus och en massa dill. I år har de just fått ny burinredning och nya leksaker, så istället får de bland de bästa de vet - en tablettask med havrepuffar i Vad jag har förstått så har dottern också köpt en massa julklappar till dem genom mormor. Vad det är får vi se på julafton. 


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Berguven

    Nej! 

    Jag köper inte ens julklappar till sambon, haha! :)

  • flygrl

    Som TS skriver är min katt en självklar och älskad familjemedlem och får därför både julklapp och gott att äta. Tomten (ja, han finns faktiskt! :) kommer med en liten säck med kattmynta, en boll, mer kattmynta och fryst kycklinglever till kissen.


    fluu skrev 2020-12-22 15:18:45 följande:

    Självklart! Förra året fick marsvinen ett nytt lekhus och en massa dill. I år har de just fått ny burinredning och nya leksaker, så istället får de bland de bästa de vet - en tablettask med havrepuffar i Vad jag har förstått så har dottern också köpt en massa julklappar till dem genom mormor. Vad det är får vi se på julafton. 


    Aha, heminredningstrenden har nått marsvinen med. Och dom gillar att sitta i sin elegant inredda lyxvåning och mumsa på dill och havrepuffar?!
    Berguven skrev 2020-12-22 15:40:55 följande:

    Nej! 

    Jag köper inte ens julklappar till sambon, haha! :)


    Sambo är väl en sak men husdjur däremot... :P
  • Dexter dot com

    Självklart får hunden tuggben att sysselsätta sig med mellan promenaderna när vi dricker glögg och delar ut julklappar.

Svar på tråden Köper du julklappar till din husdjur?