• Zak17

    Missfall?

    Hej. Jag har haft ett MA för 4 år sedan, fick sedan min dotter för 3,5 år sedan. Nu försöker vi med nr 2 och fått två missfall detta året. Nu är jag gravid för tredje gången. De två senaste missfallen har det börjat med bruna flytningar och kort därpå har smärta och blödning kommit. Men denna gången har jag haft bruna flytningar och blödningar från och till i 11 dagars, ingen smärta alls. Enligt uträkning ska jag vara i vecka 7 idag. På CB gravtest är jag gravid i vecka 2-3. Jag känner mig gravid (vilket jag inte gjort vid tidigare missfall) och vet att det kan vara normalt med blödningar i första trimestern. Ska på UL om 5 dagar. Är det någon annan som haft det som jag? Vad har såfall utfallet blivit? Missfall eller fullgången graviditet? 

    MVH 
    Orolig

  • Svar på tråden Missfall?
  • Jag är bara jag

    Mina missfall har ganska snabbt övergått till mycket blod, klumpar och smärta. När jag blött och sen fått barn har blodet varit liksom "tunnare" och renare och jag har inte haft ont alls. Blödde rejält med första barnet i v.7, men det gick bra.

Svar på tråden Missfall?