• Anonym (Upphetsande)

Vill vara älskarinna

Blir otroligt upphetsad av tanken att få vara någons unga älskarinna. Att veta att mannen hellre träffar mig i smyg och knullar än att ligga med sin tjatiga och tråkiga fru. Önskar jag var singel så jag kunde förverkliga denna fantasin... gärna med fler än en. Verkar även otroligt skönt att det inte behöver bli något mer, inget dejtande eller känslor.

• Svar på tråden Vill vara älskarinna
  • Anonym (Upphetsande)
    Anonym (Limpan33) skrev 2021-01-06 18:09:47 följande:

Ja exakt! Sexet blir ju inte riktigt samma i ett förhållande när det har gått ett tag. Hade gärna njutit på det sättet med någon annan. Jag är 33. Tillräckligt gammal för dig?

Precis :) I mina förhållanden och när jag dejtar har jag alltid varit med killar som är 6-7 år äldre än jag, så jag hade inte tackat nej :P Även fast jag hade kunnat vara med äldre än så också.
  • Anonym (Upphetsande)
    Anonym (Limpan33) skrev 2021-01-06 18:09:47 följande:

Ja exakt! Sexet blir ju inte riktigt samma i ett förhållande när det har gått ett tag. Hade gärna njutit på det sättet med någon annan. Jag är 33. Tillräckligt gammal för dig?

Precis :) I mina förhållanden och när jag dejtar har jag alltid varit med killar som är 6-7 år äldre än jag, så jag hade inte tackat nej :P Även fast jag hade kunnat vara med äldre än så också.
  • Anonym (Limpan33)
    Anonym (Upphetsande) skrev 2021-01-06 18:23:31 följande:

Vad sägs om att skriva på något mer privat ställe? Så vi kan se om det kan finnas något intresse ;)
  • Anonym (Upphetsande)
    Anonym (Limpan33) skrev 2021-01-06 18:31:47 följande:

Vad sägs om att skriva på något mer privat ställe? Så vi kan se om det kan finnas något intresse ;)

Jag kan absolut fortsätta snacka. Men eftersom jag själv är i en relation just nu och att jag själv inte är någon som är otrogen, så finns det inget sånt intresse för mig just nu. Hade jag varit singel hade det varit mer intressant ;)
  • Anonym (Limpan33)
    Anonym (Upphetsande) skrev 2021-01-06 18:43:08 följande:

Jag kan absolut fortsätta snacka. Men eftersom jag själv är i en relation just nu och att jag själv inte är någon som är otrogen, så finns det inget sånt intresse för mig just nu. Hade jag varit singel hade det varit mer intressant ;)

Man ska aldrig säga aldrig ;) Har du Kik?
  • Anonym (Upphetsande)
    Anonym (Limpan33) skrev 2021-01-06 18:53:00 följande:

Man ska aldrig säga aldrig ;) Har du Kik?

Haha jo jag säger det ;) Nej tyvärr inte,har typ bara mail, haha. Känner mig som 80 år när jag säger det.
  • Anonym (Limpan33)
    Anonym (Upphetsande) skrev 2021-01-06 19:06:26 följande:

Haha jo jag säger det ;) Nej tyvärr inte,har typ bara mail, haha. Känner mig som 80 år när jag säger det.

Haha mail?? Har du inte snap eller insta heller?
  • Smed75
    Anonym (Upphetsande) skrev 2021-01-06 19:06:26 följande:

Nu börjar jag undra om du verkligen är 27 ha ha
  • Anonym (Upphetsande)
    Anonym (Limpan33) skrev 2021-01-06 19:13:36 följande:

Haha mail?? Har du inte snap eller insta heller?

Jo det har jag men är alldeles för privat :P Men OM jag nu mot allt förmodan skulle hitta ett gammalt inlogg till kik, hur skulle du då få reda på den eftersom jag inte precis känner för att skriva ut den här? Det hade blivit alldeles för många meddelanden, haha.
  • Anonym (tobbe)
    Anonym (Upphetsande) skrev 2021-01-06 08:38:02 följande:
    Det kanske bara är jag men ser ingen likhet med sexköp och att ligga med upptagna som själva tar valet och väljer att ligga med mig för att dom vill och kan, inte för att han vill betala och jag behöver pengar. Jag vet inte om det kommit fram dåligt men hade inte legat med vem som helst...
    Visst du kanske intalar dig det. Fast för mannen är det troligen samma sak fast han slipper betala och slipper risken att åka dit och behöver inte fixa en ny varje gång. Och dessutom att du vill bli älskarinna visar att du inte är så nogräknad med vem du ligger med. För män som vänstrar är inte direkt bra män. Det är ofta dom som också köper sex. Och du visar att du inte heller är någon vidare trevlig människa som vill ha otrogna män. Dvs du går igång på att ligga med upptagna män för att du tror att du är bättre än deras kvinnor då. Vilket dessutom är väldigt korkat för dom ligger inte med dig för att du är bättre utan för att du är lättare att få sex med. Men du är uppenbarligen inte bra nog att bli tillsammans med.

Återigen nej dom betalar inte som dom skulle behöva göra på malmskillnadsgatan. Dom behöver inte eftersom det finns kvinnor som gör samma sak gratis bara för att dom går igång på otrohet. Patetiskt.
  • Anonym (tobbe)
    Anonym (Upphetsande) skrev 2021-01-06 18:43:08 följande:
    Fast din kille är kanske det. Hur skulle det kännas då. Varför har du inte ett öppet förhållande när du uppenbarligen inte passar för monogami?
    Anonym (Limpan33) skrev 2021-01-06 17:36:12 följande:
    Jag har bra sex med min sambo men är ute efter spänning. Riktigt hett och intensivt ska det vara. Blir ju sällan som man har sett det framför sig innan. Utan man rycks bara med av passionen. Hur gammal är du om jag får fråga?
    Antar att du har ett öppet förhållande. Om inte bör du avsluta det eftersom du isådana fall uppenbarligen inte älskar eller respekterar din sambo.
  • Anonym (Limpan33)
    Anonym (Upphetsande) skrev 2021-01-06 19:34:53 följande:

Jo det har jag men är alldeles för privat :P Men OM jag nu mot allt förmodan skulle hitta ett gammalt inlogg till kik, hur skulle du då få reda på den eftersom jag inte precis känner för att skriva ut den här? Det hade blivit alldeles för många meddelanden, haha.

Jag kan skriva ut mitt kik-konto om du mot förmodan hittar ditt inlogg. Bara att säga till om du hittar det ;)
  • Anonym (Upphetsande)
    Anonym (Limpan33) skrev 2021-01-06 21:24:08 följande:

Jag kan skriva ut mitt kik-konto om du mot förmodan hittar ditt inlogg. Bara att säga till om du hittar det ;)

Hittade rätt inlogg :)
  • Kungsholmsbo

På riktigt hur resonerar folk egentligen. Ni som ska vara otrogna - välj INTE att vara det med en som inte själv är otrogen. Är ni helt från vettet. En sådan person har ju ingenting att förlora. Och det är då otroheten kommer fram. Väldigt lätt att inbilla sig att man är kär,

lätt att någon blir sur och anser sig illa behandlad. Tänk efter. Väldigt osmart. Ska du göra detta se till att göra det snyggt. Suck alltså.

• Anonym (Carinata)

Det är många intressanta aspekter på otrohetsförhållanden. Du vill vara älskarinna. Sex utan trassel. Fenomenet med kvinnor som väljer upptagna män. Kallad för kärlekstjuvfiske. En upptagen man borgar för att kunna ta hand om hem och familj. Sedan kan det vara grejen att fälla en upptagen man. Eller att kvinnans bekräftelse blir större om mannen trots relation väljer att ligga med henne. Men å andra sidan att inte duga till ett eget riktigt förhållande. Tror sig inte vara värd mer.

Att män väljer att vara otrogna behöver inte alls vara pga att frugan är trist, tråkig och inte vill ha sex. Tänk dig för ordentligt. Det blir alltid någon som blir sårad. Ingen nämnd.

• Anonym (jaha)
    Anonym (Carinata) skrev 2021-01-07 20:38:14 följande:

Det är många intressanta aspekter på otrohetsförhållanden. Du vill vara älskarinna. Sex utan trassel. Fenomenet med kvinnor som väljer upptagna män. Kallad för kärlekstjuvfiske. En upptagen man borgar för att kunna ta hand om hem och familj. Sedan kan det vara grejen att fälla en upptagen man. Eller att kvinnans bekräftelse blir större om mannen trots relation väljer att ligga med henne. Men å andra sidan att inte duga till ett eget riktigt förhållande. Tror sig inte vara värd mer.

Att män väljer att vara otrogna behöver inte alls vara pga att frugan är trist, tråkig och inte vill ha sex. Tänk dig för ordentligt. Det blir alltid någon som blir sårad. Ingen nämnd.

Bra skrivet, men för att tänka så krävs ju moral och ett samvete och det är något dessa personer helt och hållet saknar. 
  • MiRoo

Åh. Känner exakt samma. Det hade kunnat va jag som skrivit detta inlägg???????? en framgångsrik och erfaren man..30-40års åldern. Ojojoj!!!!????

• MiRoo

Oj, skulle inte va så många frågetecken..Blev de av gubbarna jag la till..

• Anonym (A)
    Kungsholmsbo skrev 2021-01-07 01:44:31 följande:
    På riktigt hur resonerar folk egentligen. Ni som ska vara otrogna - välj INTE att vara det med en som inte själv är otrogen. Är ni helt från vettet. En sådan person har ju ingenting att förlora. Och det är då otroheten kommer fram. Väldigt lätt att inbilla sig att man är kär,
    lätt att någon blir sur och anser sig illa behandlad. Tänk efter. Väldigt osmart. Ska du göra detta se till att göra det snyggt. Suck alltså.
    +1
Svar på tråden Vill vara älskarinna