• Anonym (Liten men naggande god)

Du som har liten kuk

Du som har en liten kuk, skulle du kunna tänka dig att låta din partner testa en modell större bara för att få testa något annorlunda?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som har liten kuk
  • Anders 386

Fantiserar ofta om att se min partner med en annan man med stor kuk. Men det är egna fantasier och jag tror inte att min partner tänder på tanken.
    Det är cuckoldfantasier som egentligen inte är kopplat till storleken på min kuk. Min är normalstor - men jag misstänker egentligen att min fru rent fysiskt skulle njuta mer av en grövre. Men jag tror inte att hon skulle vilka knulla med en annan man på riktigt - möjligen i fantasin.

• Anonym (Myt)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-04 08:39:35 följande:
    Jodå, har oxo hört kvinnor som dissat män med små kukar och lider oerhört med dem. Har själv inte det problemet och har ofta fått uppskattning för själva storleken. Men oxo hört dem säga att större ska den inte vara, blir jobbigt med alltför stor kuk. Så att ligga i övre delen av vad man kallar normalt verkar vara det som gäller. Men att säga att det tillsammans med kroppslängden skulle vara de två viktigaste sakerna för kvinnan.... Känns som att charm, fantasi och humor kommer långt framför det. Och dessa saker kan man ändra på!
    "Känns som att charm, fantasi och humor kommer långt framför det. "

Som kompis/vän funkar det absolut. Ända tills det är dags för sex. Att storleken inte spelar någon roll är en seglivad myt många kvinnor odlar ända tills de tvingas bekänna färg. En penis som ett lillfinger är ointressant.
  • Anonym (BBC)
    Anonym (BBW) skrev 2021-01-04 07:55:59 följande:

Min man låter mig träffa andra men vill absolut inte veta några detaljer och jag får inte göra det i hemmet, i sommarstugan eller i båten. Samma sak när han träffar andra. Vårt gemensamma sexliv är princip stendött vilker beror på att jag inte blir tillfredsställd med det han har att erbjuda, utan vår lösning där vi träffar andra så skulle vår relation vara lika död som vårt gemensamma sexliv.

Är du stor och vacker?
  • Anonym (X)

Aldrig. Varför skulle man gå med på något sådant?

• Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Myt) skrev 2021-01-04 10:21:00 följande:

Som kompis/vän funkar det absolut. Ända tills det är dags för sex. Att storleken inte spelar någon roll är en seglivad myt många kvinnor odlar ända tills de tvingas bekänna färg. En penis som ett lillfinger är ointressant.
    Jag VET att tjejer inte gillar alltför små kukar. men själv charmar jag omkull mina kvinnor. Att de sen drar efter andan när de ser kuken är en ren bonus. Gör inte att jag tror att jag kan få omkull dem med en bild på kuken. Charm först, stor kuk är bonus....
  • Anders 386
    Anonym (Myt) skrev 2021-01-04 10:21:00 följande:

Jag tror att om kvinnor hade fritt val på penisstorlek så skulle många välja en något grövre än medel. Kanske upp mot 4 cm i diameter?

Men i verkligheten sätter du ju inte ihop din partner av 100% perfekta delar till en perfekt man - man har vissa att välja på, och det finns väldigt många parametrar  vid urvalet - och för dom flesta kommer inte penisstorleken speciellt högt upp i prioriteringslista - det finns massor av egenskaper som är betydligt viktigare. Personlighet och samstämmighet om en gemensam framtid kommer säkert mycket högre i listan. Och det yttre utseendet förstås.

Vi män väljer väl knappast kvinna efter hur trång slidan är? Det påverkar ju känslan på motsvarande sätt som kukstorleken. Självklart föredrar vi en trång fitta - men det är inget vi använder som urval när vi väljer partner. Vi tar det som  vi får på köpet liksom. Och inte söker man en annan partner bara för att fittan blir lite slapp med åren. Glad
  • Anonym (Biologi)
    Anders 386 skrev 2021-01-04 11:36:08 följande:
    Jag tror att om kvinnor hade fritt val på penisstorlek så skulle många välja en något grövre än medel. Kanske upp mot 4 cm i diameter?

Men i verkligheten sätter du ju inte ihop din partner av 100% perfekta delar till en perfekt man - man har vissa att välja på, och det finns väldigt många parametrar  vid urvalet - och för dom flesta kommer inte penisstorleken speciellt högt upp i prioriteringslista - det finns massor av egenskaper som är betydligt viktigare. Personlighet och samstämmighet om en gemensam framtid kommer säkert mycket högre i listan. Och det yttre utseendet förstås.

Vi män väljer väl knappast kvinna efter hur trång slidan är? Det påverkar ju känslan på motsvarande sätt som kukstorleken. Självklart föredrar vi en trång fitta - men det är inget vi använder som urval när vi väljer partner. Vi tar det som  vi får på köpet liksom. Och inte söker man en annan partner bara för att fittan blir lite slapp med åren. Glad
    Fortfarande är mannans längd och kukstorlek en dealbreaker för många kvinnor. 
  • Anders 386
    Anonym (Ok) skrev 2021-01-03 00:46:29 följande:

Har aldrig förstått mig på sådana frågor. Varför skulle en man oavsett snoppstorlek vilja unna sin sambo/fru att ligga med någon annan? Vadå unna?

Jag själv har rätt små bröst men skulle inte för den sakens skull vilja att min man skulle få ligga med någon annan för att den personen hade större bröst.

Den här tråden handlar nog egentligen lite förtäckt om dom som tänder på att vara cuckold. Knappast något par skulle tänka sig att låna ut sin partner till en annan man bara för att han har större kuk. Frågan är nog mera ställd till de män som tänder på att veta eller se på när en annan man knullar deras fru. (Vilket är en ganska vanlig fantasi hos män.) Därför blir frågeställningen ganska konstig om man ställer den till någon som inte har dom fantasierna.

Ingen kvinna skulle ställa upp på det heller om det inte var för att hela situationen är sexuellt lockande. Vill en kvinna testa nåt grövre så är det bara att ta med en lite större dildo i lekarna så får hon njuta av känslan.

För dom allra flesta är det därför en ganska konstig fråga med ett självklart nej-svar.

• Anonym (Lillsnopp)

Det är anmärkningsvärt att storkukarna är så flitiga skribenter i tråden, samt att de verkar veta så väl vad alla kvinnor faktiskt vill ha. Men vad vet lilla jag.

• Anonym (Haha)
    Anonym (Lillsnopp) skrev 2021-01-05 00:34:50 följande:

Det är anmärkningsvärt att storkukarna är så flitiga skribenter i tråden, samt att de verkar veta så väl vad alla kvinnor faktiskt vill ha. Men vad vet lilla jag.

Dig gillar jag!
  • Anonym (Lillsnopp)

Tur att nån gör det ????????????

• Anonym (Ok)
    Anonym (Normalt) skrev 2021-01-03 22:46:20 följande:

Nu har ju bröststorlek ingen betydelse för samlaget. dessutom går det att fixa större bröst om man vill. Män saknar tyvärr möjligheten att påverka sin penisstorlek. Kvinnor kan fixa allt utom längd vilket ändå inte gör något eftersom det är mannen som förväntas vara lång.

Två av de viktigaste sakerna för kvinnor kan inte män göra ett skit åt utom att gilla läget.

Finns mycket hjälpmedel man kan använda sig av när det kommer till sex.

Att förstora brösten är väl knappast nåt man gör i en handvändning, det är både dyrt och riskabelt framförallt för mig med hjärtfel.

Förresten finns det män som förstorar sin penis med hjälp av operation, så riktigt så omöjligt som du beskriver det är det då inte.
  • Anonym (Envis)
    Anonym (Ok) skrev 2021-01-05 07:26:02 följande:
    Finns mycket hjälpmedel man kan använda sig av när det kommer till sex.

Att förstora brösten är väl knappast nåt man gör i en handvändning, det är både dyrt och riskabelt framförallt för mig med hjärtfel.

Förresten finns det män som förstorar sin penis med hjälp av operation, så riktigt så omöjligt som du beskriver det är det då inte.
    Skall urvalet begränsas till kvinnor som nöjer sig med hjälpmedel blir det minst sagt skralt.

Bröstförstoringar görs på löpande band och är förhållandevis billigt/riskfritt jämfört med penisförstoringar som är ytterst sällsynt och förenat med mycket stora risker. 
  • Anonym (Ralf)

Vi kör mest analt nu men jag funderar på en sleeve, cuck är inte min grej bara för att jag har liten kuk.

• villhatrekant

Nu har jag inte jätteliten kuk men jag skulla gärna unna min fru att vara med en annan man som omväxling och för att få uppleva lite nytändning i sexlivet...

Svar på tråden Du som har liten kuk