Du som har liten kuk
Du som har en liten kuk, skulle du kunna tänka dig att låta din partner testa en modell större bara för att få testa något annorlunda?
Du som har en liten kuk, skulle du kunna tänka dig att låta din partner testa en modell större bara för att få testa något annorlunda?
Fantiserar ofta om att se min partner med en annan man med stor kuk. Men det är egna fantasier och jag tror inte att min partner tänder på tanken.
Det är cuckoldfantasier som egentligen inte är kopplat till storleken på min kuk. Min är normalstor - men jag misstänker egentligen att min fru rent fysiskt skulle njuta mer av en grövre. Men jag tror inte att hon skulle vilka knulla med en annan man på riktigt - möjligen i fantasin.
Min man låter mig träffa andra men vill absolut inte veta några detaljer och jag får inte göra det i hemmet, i sommarstugan eller i båten. Samma sak när han träffar andra. Vårt gemensamma sexliv är princip stendött vilker beror på att jag inte blir tillfredsställd med det han har att erbjuda, utan vår lösning där vi träffar andra så skulle vår relation vara lika död som vårt gemensamma sexliv.
Aldrig. Varför skulle man gå med på något sådant?
Har aldrig förstått mig på sådana frågor. Varför skulle en man oavsett snoppstorlek vilja unna sin sambo/fru att ligga med någon annan? Vadå unna?
Jag själv har rätt små bröst men skulle inte för den sakens skull vilja att min man skulle få ligga med någon annan för att den personen hade större bröst.
Det är anmärkningsvärt att storkukarna är så flitiga skribenter i tråden, samt att de verkar veta så väl vad alla kvinnor faktiskt vill ha. Men vad vet lilla jag.
Det är anmärkningsvärt att storkukarna är så flitiga skribenter i tråden, samt att de verkar veta så väl vad alla kvinnor faktiskt vill ha. Men vad vet lilla jag.
Tur att nån gör det ????????????
Nu har ju bröststorlek ingen betydelse för samlaget. dessutom går det att fixa större bröst om man vill. Män saknar tyvärr möjligheten att påverka sin penisstorlek. Kvinnor kan fixa allt utom längd vilket ändå inte gör något eftersom det är mannen som förväntas vara lång.
Två av de viktigaste sakerna för kvinnor kan inte män göra ett skit åt utom att gilla läget.
Vi kör mest analt nu men jag funderar på en sleeve, cuck är inte min grej bara för att jag har liten kuk.
Nu har jag inte jätteliten kuk men jag skulla gärna unna min fru att vara med en annan man som omväxling och för att få uppleva lite nytändning i sexlivet...