• Anonym (Y)

Har du haft en trekant någon gång? Vilken typ av trekant?

Som rubriken lyder

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft en trekant någon gång? Vilken typ av trekant?
  • Markus234

Gomorron på er! Jag har haft trekanter med både MMF och FFM. Visst är det sexigt med två tjejer för sig själv men blir inte lika sexigt då kvinnorna ?förlitar? sig på att man som man skall tillfredsställa dom! (Dom gånger jag haft två tjejer har det gått, men har varigt kämpigt) då alla tjejer inte alltid är sugna på o mysa med andra tjejer samtidigt! Så måste faktist säga att jag föredrar en trekant med två killar och en tjej! Dels att man kan få ett BJ och samla energi under tiden och det är ju otroligt sexigt att se en kvinna ta hand om två män samtidigt!

• Pinotage
    Anonym (Vill igen!) skrev 2021-01-04 13:09:39 följande:

Dyker in igen.... vill verkligen ha trekant igen å drömmen med två män! Eller....sex bara med en skulle funka numera...tråkigt att vara singel. Men HUR får man till två män när man bor i ett litet samhälle och sitter i kyrkorådet..Oskyldig.

Är det inte i kyrkan som dem fulaste fiskarna samlas ?
  • Anonym (Man 39)

Har aldrig haft trekant men skulle gärna ha en tillsammans med min tjej. Då främst med en annan man så vi kan vara två stycken som tar hand om henne. Skulle vilja ha både dubbelmacka och att hon blir tagen samtidigt som hon får suga en samtidigt. Jag och den andra mannen har inte sex vill jag påpeka.

Av någon anledning så har jag svårt att se eller ens fantisera om en trekant med två tjejer och jag.

• Anonym (Vill igen!)
    Pinotage skrev 2021-01-06 08:47:30 följande:
    Är det inte i kyrkan som dem fulaste fiskarna samlas ?
    Tydligen eftersom jag är därFlört

För övrigt så hoppas jag även du skriver med glimten i ögat...
  • Anonym (Vill igen!)
    Markus234 skrev 2021-01-06 08:41:52 följande:

Gomorron på er! Jag har haft trekanter med både MMF och FFM. Visst är det sexigt med två tjejer för sig själv men blir inte lika sexigt då kvinnorna ?förlitar? sig på att man som man skall tillfredsställa dom! (Dom gånger jag haft två tjejer har det gått, men har varigt kämpigt) då alla tjejer inte alltid är sugna på o mysa med andra tjejer samtidigt! Så måste faktist säga att jag föredrar en trekant med två killar och en tjej! Dels att man kan få ett BJ och samla energi under tiden och det är ju otroligt sexigt att se en kvinna ta hand om två män samtidigt!

Intressant att läsa din erfarenhet. Jag vill oxå helst ha två män av samma anledning du beskrivit. Härligt att få ge och ta samtidigt...
  • Tobben

Dyker in igen.... vill verkligen ha trekant igen å drömmen med två män! Eller....sex bara med en skulle funka numera...tråkigt att vara singel. Men HUR får man till två män när man bor i ett litet samhälle och sitter i kyrkorådet...

Av de mer experimentella jag träffar har två av dem jobbat åt svenska kyrkan, jag börjar se en röd tråd.

Vill du ha trekant är jag övertygad om att det finns män som har överseende med din utsatta position och som kan tänka sig att hjälpa dig diskret ;) .
  • Anonym (Vill igen!)
    Tobben skrev 2021-01-06 12:01:31 följande:
    Ha ha...ja... vem vet?
  • Pinotage
    Anonym (Vill igen!) skrev 2021-01-06 11:10:17 följande:
    Tydligen eftersom jag är därFlört

För övrigt så hoppas jag även du skriver med glimten i ögat...
    Haha - ja, jag är född med glimten i ögat, går inte tvätta bort med tvål.
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Secret) skrev 2021-01-04 16:21:08 följande:

Hänt en gång och på semesterresa till Cypern. Två greker delade på mig.

PÅ semestersa til Turkiet med en tjejkompis, varsin turk, Sängarna stod väl ca 1.5 m i mellan. Det utvecklades till att bli både FFM MMF och fyrkant.
    Wow vilken natt !
  • enable007
    Anonym (Lajla S) skrev 2021-01-06 22:34:30 följande:

PÅ semestersa til Turkiet med en tjejkompis, varsin turk, Sängarna stod väl ca 1.5 m i mellan. Det utvecklades till att bli både FFM MMF och fyrkant.

Wow vilken natt !

Woww vad den låter trevligt ! Hände det bara en gång ?
  • Anonym (Lajla S)
    enable007 skrev 2021-01-06 22:55:32 följande:
    Woww vad den låter trevligt ! Hände det bara en gång ?
    Ja, vi kunde knappast gå dan efter ;) :)
  • enable007
    Anonym (Lajla S) skrev 2021-01-06 23:27:00 följande:

Ja, vi kunde knappast gå dan efter ;) :)

Haha
  • Mr nice

Dyker in igen.... vill verkligen ha trekant igen å drömmen med två män! Eller....sex bara med en skulle funka numera...tråkigt att vara singel. Men HUR får man till två män när man bor i ett litet samhälle och sitter i kyrkorådet...

Du är välkommen att höra av dig om du vill det så kanske vi kan få till något .
  • Lola Montez 40

Är hetero. Har varit med två kvinnor och vid ett annat tillfälle hade jag två män. Gillade nog bäst tjej-trekanten :)

Svar på tråden Har du haft en trekant någon gång? Vilken typ av trekant?