• Anonym (Örhänget)

Min kille har tinder

Hej!

En kille jag träffat sedan oktober fick upp notiser från tinder senast igår. Jag hade varit i hemstaden under julen så antar att han skaffat det medans jag varit borta för det har aldrig hänt tidigare.

Vi har inte uttalat sagt att vi är ett par, men det är väl underförstått att man inte ska tindra under tiden vi träffas eller?

• Svar på tråden Min kille har tinder
  • Dexter dot com

Det beror ju helt på vad ni kommit överens om. Är ni ett par ska han naturligtvis inte hänga på Tinder. Är ni inte ett par får han ju göra precis vad han vill. Ta en diskussion så du vet var ni står.

• Anonym (eee)
    Anonym (Örhänget) skrev 2021-01-03 16:00:17 följande:

Hej!

En kille jag träffat sedan oktober fick upp notiser från tinder senast igår. Jag hade varit i hemstaden under julen så antar att han skaffat det medans jag varit borta för det har aldrig hänt tidigare.

Vi har inte uttalat sagt att vi är ett par, men det är väl underförstått att man inte ska tindra under tiden vi träffas eller?

nja, ni måste ju tydligt säga om ni är ett par eller inte. Har ni inte gjort det så ta upp diskussionen nu då. Vill han att ni är ett par så får han ta bort Tinder. 
  • Mrs vanilla

Det beror ju på vad ni pratat om, jag själv tycker att man har rätt till vad som helst så länge man inte båda pratat om att vara tillsammans.

• Anonym (L)

Jag är av åsikten att om man inte har uttalat att man är ett par så är man inte ett par och är man inte ett par och inte har kommit överens om vad som är okej/inte okej att göra så får han göra som han vill. Har ni kommit överens om att ni inte ska tindra även fast ni ej är tillsammans än så ska han såklart inte vara på tinder men det beror ju helt på vad ni har kommit överens om.

Det verkar inte som att ni har pratat så mycket om det här. Om du vill att han bara ska hålla sig till dig och om du vill att ni ska vara ett par så måste du ju prata med honom om det här samt fråga var han står i den frågan.

Svar på tråden Min kille har tinder