• Anonym (Anonymen)

Har du testat ha sex med någon av samma kön som dig?

Rubriken säger allt

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du testat ha sex med någon av samma kön som dig?
  • Litenmenhård

Jo, det har jag provat och det var nice. .

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Gärna igen)

Saknar Kvinna hetero och gör gärna om det. 

• Anonym (..)
    Anonym (Gärna igen) skrev 2021-01-08 13:41:09 följande:

Saknar Kvinna hetero och gör gärna om det. 

Det svarsalternativet finns inte och det är väl uppenbart varför..

Man är inte hetero om man gillar att ha sex med personer av samma kön som sig själv, då är man åtminstone bisexuell.
  • Anonym (Gärna igen)
    Anonym (..) skrev 2021-01-08 13:55:38 följande:
    Det svarsalternativet finns inte och det är väl uppenbart varför..

Man är inte hetero om man gillar att ha sex med personer av samma kön som sig själv, då är man åtminstone bisexuell.
    Nej då det är inte uppenbart. Man kan vara öppen, frigjord, nyfiken och gilla sex. Jag hade en trekant  med ett par och är varken bigamist eller polyamorös. 
  • Mandel

Jag har inte ens kysst en annan kvinna, men det beror nog på att jag inte träffat rätt kvinna att kyssa i rätt situation. 
    Skulle kunna tänka mig en trekant med en annan kvinna, men är osäker på om jag skulle finna mig i mer än enbart kyssar och smeka bröst på en annan kvinna.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (..)
    Anonym (Gärna igen) skrev 2021-01-08 14:04:54 följande:

Nej då det är inte uppenbart. Man kan vara öppen, frigjord, nyfiken och gilla sex. Jag hade en trekant  med ett par och är varken bigamist eller polyamorös. 

Och? Du är ändå inte hetero då? Varför ska personer som uppenbart inte är hetero, ändå stämpla sig själva som hetero när det är helt uppenbart att ni inte är det?

Som sagt, då är man åtminstone bisexuell och det är inget fel med det.
  • Anonym ((8))

Jag är bisexuell och har haft mycket sex med kvinnor.. även män. Det är både väldigt olika och på vissa sätt ganska likt. Haft helt underbart sex med kvinnor och finner vårt kön mer intressant och eggande. Män har en kraft i kroppen som jag gillar men kvinnan är betydligt mer sensuell inbjudande.

• Litenmenhård

Lite variation är bäst, tycker jag.

• Anonym (Gärna igen)
    Anonym (..) skrev 2021-01-08 14:08:37 följande:
    Och? Du är ändå inte hetero då? Varför ska personer som uppenbart inte är hetero, ändå stämpla sig själva som hetero när det är helt uppenbart att ni inte är det?

Som sagt, då är man åtminstone bisexuell och det är inget fel med det.
    Ff hetero och anser mig inte vara annat efter att ha varit intim med en kvinna i en trekant. Det var mysigt och annorlunda och gör det gärna igen. Om jag lyckas hitta två män är jag fortfarande monogam. Enbart sex med en kvinna har inte lockat eftersom jag vill ge och ta med en man och inte en dildo. 
    Det blir lite fyrkantigt om man måste boxa in allt i förbestämda mallar. 
  • Anonym (..)
    Anonym (Gärna igen) skrev 2021-01-08 14:33:04 följande:

Ff hetero och anser mig inte vara annat efter att ha varit intim med en kvinna i en trekant. Det var mysigt och annorlunda och gör det gärna igen. Om jag lyckas hitta två män är jag fortfarande monogam. Enbart sex med en kvinna har inte lockat eftersom jag vill ge och ta med en man och inte en dildo. 

Det blir lite fyrkantigt om man måste boxa in allt i förbestämda mallar. 

Du får givetvis kalla dig vad du vill men du är inte hetero. Att ha sex med personer av samma kön som en själv är inte definitionen av heterosexuell. Då är man åtminstone bisexuell och det är inget fel med det. Om man ska strunta i själva definitionen av ett begrepp så finns det ju ingen mening med att ha några begrepp överhuvdtaget, om man lika gärna kan hitta på egna definitioner.
  • Anders 386

Fåtal gånger när jag var ganska ung.
    Hamnade i nuvarande förhållande väldigt tidigt - annars hade det säkert blivit fler gånger. Har alltid varit fascinerad av kukar. Jag är definitivt mer intresserad av kukar än min partner. Har sugit av en man till utlösning en gång - något som min fru aldrig gjort med mig. Känns lite komiskt att jag gillar att suga kuk mycket mer än vad min fru gillar det...Glad Men det är såklart inget jag tagit upp med henne. 

• Litenmenhård

Jag älskar att suga kuk! Gör det inte så ofta, men. Jag har aldrig kommit av att någon har sugit av mig.

• Anonym (Hönan)

Om man har sex med en hen, ickebinär person, kan man säga att man hade trekant då?

• Anonym (Tekniskt sett ja)

Ja. Hon är transsexuell. Född med manligt kön, men såg ut, betedde sig väldigt mycket som en hon och inte en han. Ville bli kallad hon med. Så tekniskt sett ja det har jag prövat. Ser mig som hetero annars, men för henne försökte jag göra ett undantag. Så kanske inte helt hetero, men nästan.

Funkade ok med vissa saker, men hennes penis gav mig ångest och äckelkänslor tyvärr. Så det funkade inte. Önskar att det hade funkat dock. 

• Anonym (Buset)
    Mandel skrev 2021-01-08 14:06:08 följande:

Jag har inte ens kysst en annan kvinna, men det beror nog på att jag inte träffat rätt kvinna att kyssa i rätt situation. 

Skulle kunna tänka mig en trekant med en annan kvinna, men är osäker på om jag skulle finna mig i mer än enbart kyssar och smeka bröst på en annan kvinna.

Alltså har du inte ens kysst en kvinna på skoj - typ på krogen för att hetsa upp en man?

Jag har kysst några kvinnor - känns lika upphetsade som att kyssa sin egen hand. Eller som att killa sig själv - dvs känns inget och typ 0 upphetsande. Men det var ändå lite roligt med tanke på killarnas reaktioner. Sen blev det åka. Haha!
  • Mandel
    Anonym (Buset) skrev 2021-01-10 02:05:11 följande:

Alltså har du inte ens kysst en kvinna på skoj - typ på krogen för att hetsa upp en man?

Jag har kysst några kvinnor - känns lika upphetsade som att kyssa sin egen hand. Eller som att killa sig själv - dvs känns inget och typ 0 upphetsande. Men det var ändå lite roligt med tanke på killarnas reaktioner. Sen blev det åka. Haha!

Har verkligen aldrig tungkysst en annan tjej. ..
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Hönan)

Ni tjejer som hånglar inför killarna, för att göra dom upphetsade, vad tänker ni om tjejer som säger det här?

Tjejer är inte till för killars skull, för att ni ska bli kåta, vi är inga sexobjekt.

• Anonym (Tekniskt sett ja)
    Anonym (Hönan) skrev 2021-01-10 10:16:28 följande:

Ni tjejer som hånglar inför killarna, för att göra dom upphetsade, vad tänker ni om tjejer som säger det här?

Tjejer är inte till för killars skull, för att ni ska bli kåta, vi är inga sexobjekt.

Mandel skrev 2021-01-10 08:51:11 följande:
    Har verkligen aldrig tungkysst en annan tjej. ..
    Anonym (Buset) skrev 2021-01-10 02:05:11 följande:

Det är rätt sexigt tycker jag, jag är heterosexuell och man. Men jag skall berätta en anekdot om detta och hur fel det kan bli när heterotjejer hånglar för att de tror att killar tycker det är sexigt eller för skojs skull. Jag har en lesbisk tjejkompis. Hon störde sig rejält på att hennes tjejkompisar hånglade "på skoj" och även kysste och tog på henne, som hennes sexualitet var ett slags skämt. Jag vet inte exakt hur hon resonerade, men när en av de andra tjejerna hade kladdat på henne så gränslade hon den tjejens pojkvän och hånglade med honom mitt framför henne.

Då blev tjejkompisen skitsur, och själva läxan som hon ville ge gick inte riktigt fram. Sedan gick det ännu mer fel, för tjejkompisens pojkvän gjorde slut för att han blev kär i den lesbiska, alla blev ovänner och det blev väldigt fel.

Roligt i efterhand med flera års perspektiv, men rätt jobbigt när det skedde kan jag tänka mig.

• Anonym (Sign.)
    Anonym (Gärna igen) skrev 2021-01-08 14:04:54 följande:
    Jo, det är uppenbart. Du är uppenbarligen bisexuell. De övriga termerna du nämner har inget med saken att göra (den ena gäller äktenskap, den andra kärlek).
Svar på tråden Har du testat ha sex med någon av samma kön som dig?