Har du testat ha sex med någon av samma kön som dig?
Rubriken säger allt
Rubriken säger allt
Jo, det har jag provat och det var nice. .
Saknar Kvinna hetero och gör gärna om det.
Saknar Kvinna hetero och gör gärna om det.
Jag har inte ens kysst en annan kvinna, men det beror nog på att jag inte träffat rätt kvinna att kyssa i rätt situation.
Skulle kunna tänka mig en trekant med en annan kvinna, men är osäker på om jag skulle finna mig i mer än enbart kyssar och smeka bröst på en annan kvinna.
Nej då det är inte uppenbart. Man kan vara öppen, frigjord, nyfiken och gilla sex. Jag hade en trekant med ett par och är varken bigamist eller polyamorös.
Jag är bisexuell och har haft mycket sex med kvinnor.. även män. Det är både väldigt olika och på vissa sätt ganska likt. Haft helt underbart sex med kvinnor och finner vårt kön mer intressant och eggande. Män har en kraft i kroppen som jag gillar men kvinnan är betydligt mer sensuell inbjudande.
Lite variation är bäst, tycker jag.
Ff hetero och anser mig inte vara annat efter att ha varit intim med en kvinna i en trekant. Det var mysigt och annorlunda och gör det gärna igen. Om jag lyckas hitta två män är jag fortfarande monogam. Enbart sex med en kvinna har inte lockat eftersom jag vill ge och ta med en man och inte en dildo.
Det blir lite fyrkantigt om man måste boxa in allt i förbestämda mallar.
Fåtal gånger när jag var ganska ung.
Hamnade i nuvarande förhållande väldigt tidigt - annars hade det säkert blivit fler gånger. Har alltid varit fascinerad av kukar. Jag är definitivt mer intresserad av kukar än min partner. Har sugit av en man till utlösning en gång - något som min fru aldrig gjort med mig. Känns lite komiskt att jag gillar att suga kuk mycket mer än vad min fru gillar det... Men det är såklart inget jag tagit upp med henne.
Jag älskar att suga kuk! Gör det inte så ofta, men. Jag har aldrig kommit av att någon har sugit av mig.
Om man har sex med en hen, ickebinär person, kan man säga att man hade trekant då?
Ja. Hon är transsexuell. Född med manligt kön, men såg ut, betedde sig väldigt mycket som en hon och inte en han. Ville bli kallad hon med. Så tekniskt sett ja det har jag prövat. Ser mig som hetero annars, men för henne försökte jag göra ett undantag. Så kanske inte helt hetero, men nästan.
Funkade ok med vissa saker, men hennes penis gav mig ångest och äckelkänslor tyvärr. Så det funkade inte. Önskar att det hade funkat dock.
Jag har inte ens kysst en annan kvinna, men det beror nog på att jag inte träffat rätt kvinna att kyssa i rätt situation.
Skulle kunna tänka mig en trekant med en annan kvinna, men är osäker på om jag skulle finna mig i mer än enbart kyssar och smeka bröst på en annan kvinna.
Alltså har du inte ens kysst en kvinna på skoj - typ på krogen för att hetsa upp en man?
Jag har kysst några kvinnor - känns lika upphetsade som att kyssa sin egen hand. Eller som att killa sig själv - dvs känns inget och typ 0 upphetsande. Men det var ändå lite roligt med tanke på killarnas reaktioner. Sen blev det åka. Haha!
Ni tjejer som hånglar inför killarna, för att göra dom upphetsade, vad tänker ni om tjejer som säger det här?
Tjejer är inte till för killars skull, för att ni ska bli kåta, vi är inga sexobjekt.
Ni tjejer som hånglar inför killarna, för att göra dom upphetsade, vad tänker ni om tjejer som säger det här?
Tjejer är inte till för killars skull, för att ni ska bli kåta, vi är inga sexobjekt.