• Anonym (NN)

Har du haft sex med en kollega som är gift?

Jag är en kille som av någon anledning blivit oerhört sexuellt attraherad av en kvinnlig kollega som är gift och 9 år äldre. Det räcker nästan att jag tänker på henne för att bli hård där nere. Jag vill inte ha något förhållande, bara sätta på henne rejält. Vet inte varför det blivit så med just henne eftersom det även jobbar många unga och snygga tjejer på kontoret, men men...

Jag tror att hon har märkt hur jag känner. Hon satte sig ofta bredvid mig när vi, före pandemin, hade fester med jobbet. Hon håller kvar blicken längre än vanligt när vi pratar, tycker jag, och med alkohol i blodet har jag vid något tillfälle hållit om henne och smekt oskyldigt på ryggen utan att hon har dragit sig undan. Men det har aldrig blivit något riktigt närmande eftersom jag varit rädd att göra bort mig.

Jag behöver nog inte gå djupare in på vilka fantasier jag har om henne, men ett dilemma är att hon är gift... Jag är också gift kan tilläggas och det är bara en påsättning som jag fantiserar om. Har ni erfarenheter av liknande situation och gått hela vägen? Hur var stämningen på jobbet efteråt?

• Svar på tråden Har du haft sex med en kollega som är gift?
  • Anonym (Giftigt)
    Fjäril kär skrev 2021-01-09 11:03:05 följande:
    Nej man du kan välja hur du agerar på känslorna. Det är ju inte så att du är tvingad under pistolhot...
    Märks du inte vet hur det är att vara man och ha en Love Gun (som Paul Stanley sjöng om)
  • Fjäril kär
    Anonym (Giftigt) skrev 2021-01-09 11:12:35 följande:

Märks du inte vet hur det är att vara man och ha en Love Gun (som Paul Stanley sjöng om)

Mängder av gifta män klarar alldeles utmärkt att hålla kuken i styr hur mycket de än frestas. Så den ursäkten håller inte.
  • Anonym (Giftigt)
    Fjäril kär skrev 2021-01-09 11:33:56 följande:
    Mängder av gifta män klarar alldeles utmärkt att hålla kuken i styr hur mycket de än frestas. 
    Ja.
  • Anonym (A)

Nej. Har inte det i mig helt enkelt, tror det handlar om att jag bryr mig för mycket om andra människors känslor och inte skulle kunna vara delaktig i att såra en annan människa på det sättet. Jag skulle få så mycket ångest och må väldigt dåligt av det hela.

• Anonym (Juli)

Ja, det har jag. Vi har nu varit ihop i snart 5 år och sambos i 3 år.

• Anonym (M)
    Anonym (Juli) skrev 2021-01-09 12:42:17 följande:

Ja, det har jag. Vi har nu varit ihop i snart 5 år och sambos i 3 år.

Lämnade han sin fru för dig?
  • Anonym (Juli)
    Anonym (M) skrev 2021-01-09 13:52:09 följande:

Lämnade han sin fru för dig?

Nej, det gjorde han inte. Han hade redan bestämt sig för att skilja sig, men hade inte tagit upp det med henne just då. Deras äktenskap var i hans ögon och tankar över när vi träffades. Jag kanske blev "språngbrädan" ut ur det.
  • Anonym (ja)

Jag har. Jag är man, och singel, kan tilläggas. Det var värt det utan tvekan.

• Anonym (så kan det gå)
    Anonym (NN) skrev 2021-01-09 00:32:43 följande:

Jag är en kille som av någon anledning blivit oerhört sexuellt attraherad av en kvinnlig kollega som är gift och 9 år äldre. Det räcker nästan att jag tänker på henne för att bli hård där nere. Jag vill inte ha något förhållande, bara sätta på henne rejält. Vet inte varför det blivit så med just henne eftersom det även jobbar många unga och snygga tjejer på kontoret, men men...

Jag tror att hon har märkt hur jag känner. Hon satte sig ofta bredvid mig när vi, före pandemin, hade fester med jobbet. Hon håller kvar blicken längre än vanligt när vi pratar, tycker jag, och med alkohol i blodet har jag vid något tillfälle hållit om henne och smekt oskyldigt på ryggen utan att hon har dragit sig undan. Men det har aldrig blivit något riktigt närmande eftersom jag varit rädd att göra bort mig.

Jag behöver nog inte gå djupare in på vilka fantasier jag har om henne, men ett dilemma är att hon är gift... Jag är också gift kan tilläggas och det är bara en påsättning som jag fantiserar om. Har ni erfarenheter av liknande situation och gått hela vägen? Hur var stämningen på jobbet efteråt?

Har inga egna erfarenheter eftersom jag aldrig skulle komma på tanke att sjunka så lågt. Men jag hade en fd kollega gjorde precis så och det var säkert skitkul ett tag, Tills hennes man fick reda på det och plockade honom på parkeringen med järnrör. En bruten handled, käke och utslagna tänder var slutet på hans fina fantasi.... ingen tyckte speciellt synd om honom, han hade ju bett om det.

Du borde kanske tänka mer med huvudet än med kuken, att fucka upp andras familjer är inte alltid riskfritt.
  • Anonym (så kan det gå)
    Anonym (Giftigt) skrev 2021-01-09 11:12:35 följande:
    Märks att du saknar kontroll på kuken, Jag var gift i 14 år och hade inga som helst problem med att hålla min "love gun" i styr.
  • Anonym (ja)
    Anonym (så kan det gå) skrev 2021-01-11 04:04:12 följande:
    Har inga egna erfarenheter eftersom jag aldrig skulle komma på tanke att sjunka så lågt. Men jag hade en fd kollega gjorde precis så och det var säkert skitkul ett tag, Tills hennes man fick reda på det och plockade honom på parkeringen med järnrör. En bruten handled, käke och utslagna tänder var slutet på hans fina fantasi.... ingen tyckte speciellt synd om honom, han hade ju bett om det.

Du borde kanske tänka mer med huvudet än med kuken, att fucka upp andras familjer är inte alltid riskfritt.
    Undrar vad han då gjorde med frugan. Han verkar ju vara en sån fin man.
  • Anonym (så kan det gå)
    Anonym (ja) skrev 2021-01-11 14:33:58 följande:
    Undrar vad han då gjorde med frugan. Han verkar ju vara en sån fin man.
    Ingen aning, jag förmodar att kollegan släppte kontakten med henne ganska omgående efter det. Vart inte lika kul längre när han själv drabbades.

Nej han var nog inte en sån fin man, men det var ju inte kollegan eller hon heller.
    Men poängen är som sagt att det inte alltid är riskfritt att knulla andras fruar som vissa verkar tro. Man vet aldrig hur folk kommer reagera
  • Anonym (Mums)

Gift tjej här som är sååå attraherad av en 9 år äldre manlig, gift, kollega. Han flirtar med mig och är ganska fysisk mot mig rent allmänt men speciellt vid firmafester. Jag vet att det hade blivit något om jag gav efter. Men jag låter det stanna vid en fin fantasi, för så gör man inte mot sin partner. Om det bara är ett ligg du är ute efter så låt det stanna i fantasin! Ett ligg är över ganska fort.. är det värt att sabba förhållanden för?

• Anonym (ja)
    Anonym (så kan det gå) skrev 2021-01-11 14:50:36 följande:
    Ingen aning, jag förmodar att kollegan släppte kontakten med henne ganska omgående efter det. Vart inte lika kul längre när han själv drabbades.

Nej han var nog inte en sån fin man, men det var ju inte kollegan eller hon heller.
    Men poängen är som sagt att det inte alltid är riskfritt att knulla andras fruar som vissa verkar tro. Man vet aldrig hur folk kommer reagera
    Framförallt inte frugan som går och ligger med någon annan. Men hade mannen till den jag var med kommit och slagit på mig hade det faktiskt varit ganska underhållande. Jag önskar att han hade den staken, men det verkar han inte ha. Han kan inte ens konfrontera mig lite vilket jag tycker är synd.
  • Anonym (Oleander)

Jag har dels fått en "komplimang" av en jämnårig kollega att han minsann inte hade tackat nej om jag kände för lite..youknowwhat..inne på fjärde drinken, men det skrattade jag bort.

Och själv fick jag en tid en fixering vid en upptagen kollega. Vet knappt varför jag blev så tänd, kanske för att han är så perverst tillkammad och snäll så man undrar vad som krävs för att han ska tappa kontrollen. Jag hade några förslag i mina tankar.

Där tror jag mer att hans eget samvete hade krossat honom efteråt om han inte kunde stå emot den onda förförerskan så det kändes inte snällt, och jag vill inte ha några upprörda fruar på halsen.

• Anonym (Glenn är läcker)

Grov misshandel ger X antal år i fängelse. Under tiden mannen sitter inne så kan ju frun och älskaren knulla både här och där. Ibland kan frihet vara värt lite stryk.
  • Anonym (Oleander)

Nu är det fortfarande inte olagligt att vara otrogen, däremot att misshandla folk med tillhyggen är grovt olagligt våld.

Om jag var frun och brydde mig om älskaren så hade den våldsamme mannen blivit blind. Så får vi se hur bra han fajtas sen.
Svar på tråden Har du haft sex med en kollega som är gift?