Tre- eller fyrkant?
Vad skulle du helst ha tillsammans med din partner?
Vad skulle du helst ha tillsammans med din partner?
Inget av det! Ingen annan ska vara inblandad när det gäller sex så det är bara tvåkanter som gäller.
Inget av det! Ingen annan ska vara inblandad när det gäller sex så det är bara tvåkanter som gäller.
Använd fantasin.. det var inte 2-kant som efterfrågades
Vore så jäkla coolt med en 4-kant där alla är med på vad som gäller och alla vågar
Använd fantasin? Varken jag eller min partner vill blanda in andra personer i vårt sexliv så jag svarar varken trekant eller fyrkant.
Vore otroligt om jag fick till en trekant med min fru och tror inte jag vill det heller faktiskt. Vill ha min fru för mig själv men om jag fick välja fritt så finns det några av hennes vänner som jag är kåt på ibland så om läget är rätt någon gång varför inte. Absolut inte med en annan man.. Så egoistisk är jag.
Inget av det.
Av ni som praktiserar detta, vad är lättast att få ihop, en trekant eller fyrkant? Tänker att på en fyrkant ska det vara fyra som klickar och att det blir svårare än tre som klickar.
Tvåkant helst. Men jag tänker mig att om jag någon skulle vilja detta så hade det vart bäst med ett annat par. Där han är med frun och jag med mannen. Partnerbyte, så blir ingen utanför och mindre risk för svartsjuka? Jag vet inte. Det är bara hypotetiskt.
Fast nej helst inte. Jag blir svartsjuk när han gosar med vår hund...så sex med ett annat par ligger rätt långt bort.