Du som väntar barn eller planerar barn, har du någon önskan om kön?
Rösta! :)
Rösta! :)
Barn kommer inte att bli aktuellt för min del fören om några år men jag önskar mig en pojke när det väl blir aktuellt. Vill nog helst ha två barn och önskar mig två pojkar då. :)
Jag har redan de barn jag önskar, två pojkar, och är för gammal för fler. Skulle det ändå vara aktuellt så definitivt en pojke.
Jag vet inte vad det är men jag har lite svårt för flickor.
Har en son och hade nog egentligen hoppats att barnet i magen var en pojke, men nu är det en flicka. Blir bra det också.
Hade hoppats på pojke då de inte får endometrios (många kvinnor i min släkt har det i svår form).
Jag väntar mitt första barn och hoppas det blir en flicka av den enkla anledningen att vi har flera flicknamn vi gillar och inte ett enda pojknamn. Så i det stora hela inte särskilt stark anledning. Skulle tro att jag kommer tänka Typiskt! om vi måste komma på ett okej pojknamn så ingen större besvikelse direkt.
Har en son och hade nog egentligen hoppats att barnet i magen var en pojke, men nu är det en flicka. Blir bra det också.
Hade hoppats på pojke då de inte får endometrios (många kvinnor i min släkt har det i svår form).
Nej har ingen önskan på visst kön. Önskar mig bara ett barn, kämpat 7 mån nu. Vore överlycklig helt oavsett om jag blev gravid.
Med första barnet ville jag gärna ha en flicka och det blev det. Nu med nr2 känner jag att det spelar mindre roll vilket kön det blir.
Med första barnet ville jag gärna ha en flicka och det blev det. Nu med nr2 känner jag att det spelar mindre roll vilket kön det blir.