• Anonym (Swing)

    Har du tillåtelse att ligga med andra?

    Har ni diskuterat detta med att ligga med andra och hur ställer sig din partner till att du skulle ligga med någon annan? Hur ställer sig du till detta?

    Låt säga, du är på annan ort och kanske bor på hotell. Du får kontakt med en person som du finner attraktiv och vad kvällen lider så kommer tillfället att ha sex med hen. Får du ha sex utanför ditt förhållande om du skulle vilja? Gör du det ändå eller gör du det inte?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du tillåtelse att ligga med andra?
  • Ahmad456
    Anonym (Maria) skrev 2021-01-13 00:18:14 följande:

    En man. Att ta in en kvinna är inte intressant för oss. 


    Skicka gärna PM om ni är intresserade av en extra kille på 20 år ;)

    Skickar såklart bilder som ni kommer gilla ;)

    Alla är såklart inte intresserade av så unga killar som jag, men vissa är det ;) det är ni kanske :)
  • Anonym (Pjotr)
    Anonym (Mogen q) skrev 2021-01-12 17:21:05 följande:
    Ja, ja, ja, och ja = ja på alla.
    Oftast är det min man som tar initiativ, som styr och ställer för att en date ska bli av, bokar resor, ordnar biljetter och hotellrum. Oftast har det hittills handlat om en hotell-weekend tillsammans för oss tre.
    Ganska mycket att min man ser på, ibland lite på avstånd i rummet eller från extrasängen. Det har hänt att min man har sovit i extrasängen en natt och jag har sovit och älskat i dubbelsängen med min älskare. Att älska tyst, lugnt, intimt i hemlighet medan min man sover en bit ifrån är hett. 
    Ibland är min man intill mig och älskaren i dubbelsängen och bara tittar på.
    Av förklarliga skäl blir det ganska mycket fokus på att jag och älskaren är med varandra, att vi tar vara på tillfället när det ibland kan gå ganska länge mellan våra möten.
    Men även en hel del att min man deltar aktivt. Alla tre gillar vi t ex dp som vi har testat några gånger och som blir bättre och bättre med lite övning.

    Jag gillar också väldigt mycket att ha egen tid med min älskare. Min kära make är så generös och älskvärd att han brukar ordna så att det blir något eller några tillfällen för en timma eller två för bara mig och min älskare ensamma under en weekend.
    Båda gillar vi också att min man utan min vetskap smyger och spionerar på mig, även fotar och filmar i hemlighet, när jag är ensam med min älskare. För att sedan blanda sig i leken och då brukar det bli en dp eller att jag suger min man medan älskaren tar mig. 

    En annan variant jag gillar är att min man ligger mellan mina ben och slickar och smeker mig samtidigt som jag kysser och kelar mysigt med min älskare. Det känns både intimt och lite odygdigt på något sätt. Ibland för att sedan övergå till att min älskare tar mig i munnen medan jag ligger på rygg och blir slickad av min man. Det är också mycket hett.

    De gånger jag har haft egen tid med älskaren så brukar min man få höra efteråt vad vi gjorde och hur jag upplevde det. Men jag brukar hålla på berättelsen till efter weekend är slut och vi har kommit tillbaka hem igen. Typ i samband med att min man "återerövrar" mig, att vi åter anknyter till varandra och vår egen kärlek, vilket är viktigt för oss båda.

    Vi har fortfarande mycket kvar att uppleva. En sak vi har pratat om är att jag är själv med älskaren medan min man får lyssna via telefon. En fantasi, eller önskan, för mig är att jag reser ensam för att träffa min älskare medan min man är hemma. Kanske ett eget första dygn ensamma för mig och älskaren som inledning på en weekend. Eller en hel weekend, eller en hel semestervecka hos min älskare? Min man kanske för höra något via telefon eller så får han bara höra efteråt? Men så långt har vi inte kommit (inte ännu..?).

    Hoppas min berättelse kan vara till inspiration.
    TS; säg till om du tycker att jag kapar tråden och jag ber om ursäkt i så fall. 
    Jag begär absolut inte att någon ska hålla med mig eller att man måste tycka att det vi gör är rätt. Jag förstår om detta inte passar alla.
    Men snälla, försök acceptera att det passar för oss och fördöm inte mig och oss, även om det inte passar för någon annan eller ens för de flesta.
    Modigt och moget. Liknar mot ovillkorad kärlek. Inget jag vill. Men jag förstår det. Hoppas bara inte dagen kommer då du vill ha mer och mer tid med din älskare och sedan inte kan återknyta. Stor risk för att någon blir ensam.
  • Louiselalalala

    Jag får ha en relation vid sidan av med en kvinna. Vi kom överens om det för ett par månader sedan.

    Min man är allvarligt sjuk vilket gör att vi i princip aldrig kan ha sex. Jag har ännu inte haft något intresse av att göra det till verklighet.

  • Anonym (Joho)

    Jag får inteknulla. Men det skulle vara ok om jag har oralsex med grannfrun. Det har ännu inte skett om det är inte omöjligt att det kommer att blir så. Jag vet att hon är sugen på att få testa att suga min omskurna kuk.

  • Nipus81

    Nu vet jag, hon har inte gjort det än men hon är ganska sugen faktiskt. Vi pratade lite om det igår och hon citerade mig på vilka krav hennes tillåtelse kommer med, att hon ska säga till mig innan något händer och att hon berättar om det efteråt. Det hade hon inte några problem med tydligen. Tungan ute

  • Ganadir

    Jag o sambon har levt öppet från start.
    Åker på klubb och träffar andra ihop.
    Träffar själv andra på egen hand och det gör hon med.
    Problemet är ju att det är så lätt för henne att träffa någon när hon vill för att det är så lätt att hitta.
    Upplever det som att kvinnor oftast vill ha en man för sig själv och inte dela med sig, så det är svårt att hitta kvinnor som bara vill ha sex.

  • Anonym (Forskning)

    Vanligare att kvinnor får ligga med andra män. Kvinnor klagar ofta på män. 

  • Anonym (Pernilla)

    Är gift och förutsätter att jag inte får. Vi har aldrig pratat om det. Jag har en kk som jag har sex med. Det är en kk som jag haft sen tidiga tonår och som råkar vara min kusin. Idag är jag i 30-årsåldern och han är 10 år äldre. Vi har makalöst sex och han är rikligt utrustad vilket jag gillar och saknar hos min man. 
    Älskar min man men kommer förmodligen aldrig sluta ha sex med min kk. 

  • Anonym (Forskning)
    Anonym (Pernilla) skrev 2022-10-02 11:56:53 följande:

    Är gift och förutsätter att jag inte får. Vi har aldrig pratat om det. Jag har en kk som jag har sex med. Det är en kk som jag haft sen tidiga tonår och som råkar vara min kusin. Idag är jag i 30-årsåldern och han är 10 år äldre. Vi har makalöst sex och han är rikligt utrustad vilket jag gillar och saknar hos min man. 
    Älskar min man men kommer förmodligen aldrig sluta ha sex med min kk. 


    Storleken har ingen betydelse. Säger många kvinnor.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Forskning) skrev 2022-10-02 11:57:57 följande:
    Storleken har ingen betydelse. Säger många kvinnor.
    Bull shit säger jag!
  • Anonym (Forskning)
    Anonym (Pernilla) skrev 2022-10-02 11:56:53 följande:

    Är gift och förutsätter att jag inte får. Vi har aldrig pratat om det. Jag har en kk som jag har sex med. Det är en kk som jag haft sen tidiga tonår och som råkar vara min kusin. Idag är jag i 30-årsåldern och han är 10 år äldre. Vi har makalöst sex och han är rikligt utrustad vilket jag gillar och saknar hos min man. 
    Älskar min man men kommer förmodligen aldrig sluta ha sex med min kk. 


    Det här missade jag. Din kusin?
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Forskning) skrev 2022-10-02 12:16:49 följande:
    Det här missade jag. Din kusin?
    Japp!
  • Anonym (Forskning)
    Anonym (Pernilla) skrev 2022-10-02 12:30:51 följande:
    Japp!
    Oh shi...
  • Anonym (M)

    Min flickvän har knullat med ert par andra killar med min tillåtelse, det gör verkligen sexlivet spicy hemma

  • Anonym (Forskning)
    Anonym (M) skrev 2022-10-03 05:45:18 följande:

    Min flickvän har knullat med ert par andra killar med min tillåtelse, det gör verkligen sexlivet spicy hemma


    Det håller hon med om.
  • Anonym (M)
    Anonym (Forskning) skrev 2022-10-03 07:25:56 följande:
    Det håller hon med om.
    Absolut det gör hon, gemensamt beslut 
  • Anonym (Forskning)
    Anonym (M) skrev 2022-10-03 07:44:51 följande:
    Absolut det gör hon, gemensamt beslut 
    Gött.
Svar på tråden Har du tillåtelse att ligga med andra?